Miłosne - str 169

  • HARSH #37

    Zamykam lodówkę jak tylko biorę z niej półmisek skrojonych owoców z przegródką na roztopioną czekoladę. Pomyślałam, że będziemy mogli zjeść jakąś małą ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.23

    - Cześć -powiedziałam do chłopaków, wchodząc do salonu. - Cześć-odpowiedzieli - siostra, może z nami usiądziesz? Mamy coś do jedzenia i piwko. - Dziękuję, ale ja już ...

  • Rudzielec cz. XI

    Ale romantyczna atmosfera to nie wszystko. W kinie usiedliśmy gdzieś z przodu. Kupiliśmy jeszcze po coli i popcornie. W sumie to Konrad zapłacił, pomimo moich protestów ...

  • Warto marzyć

    Hej to moje pierwsze opowiadanie.. Proszę po przeczytaniu o pozostawieniu komentarza, a w razie gdyby się nie podobało to proszę również napisać w komentarzu co się nie ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 3

    Na zegarku zbliżała się godzina jedenasta. Leżałam sobie na łóżku, czytając książkę i słuchając muzyki. Muzyka tak głośno grała, że nie słyszałam ...

  • Nowy początek cz.3

    Z góry przepraszam za przerwę w dodawaniu... W ramach rekompensaty ta część jest dłuższa ;) A na zdjęciu wyobrażenie Michała :* "-Skąd wniosek, że nic do Ciebie ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.16

    Coś mnie przygniatało. To coś powodowało, że noga poniżej lewego kolana mi zdrętwiała. Rozchyliłam badawczo powieki, by sprawdzić co utrudnia mi spokojną egzystencję i ...

  • Prawdziwy przyjaciel IV

    Od rozpoczęcia szkoły minęło już dwa tygodnie, a ja już chcę wakacji. Pomyślałam że dziś zostanę w domu, ale jednak nie. Wolę iść, jednak mam już dość Sebka ...

  • Internetowa przyjaźń . Cz.5.Ostatnia .

    Nad ranem obudziła mnie wibracja telefonu. Była to Ola. Napisała mi w SMS że muszę koniecznie do niej przyszła. Świetnie. Teraz jeszcze ona mi da kazanie potem mama i znowu ...

  • Nieziemska rozkosz cz 15

    Następnego dnia obudziłam się z pierwszym promieniem słońca. Drake spał, jak małe dziecko. Ja zdecydowanie potrzebowałam prysznica. Noc była cudowna, nigdy przy nikim ...

  • Jest-Takie-Miejsce 77

    -Zdążyliście. – Pozwala sobie zauważyć Jolka. - Nie myślałem, że Barbie potrafi tak szybko biegać – mówi uśmiechnięty Kuba i trąca mnie delikatnie ramieniem, tak ...

  • Niespodziewanie cz.13

    Leżę skulona na łóżku i myślę. Myślę, jak to wszystko rozegrać, wytłumaczyć, naprawić. To musi być tak skomplikowane? Najpierw mnie odrzuca, traktuje, jak ostatnią ...

  • Totalna pomyłka cz. 10

    To był mój tata. Zadzwonił po to żeby po informować mnie ze mama miała wypadek. Zerwałam się szybko z łóżka i zaczęłam się ubierać, Tomek nie wiedział co się ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 27

    NASTĘPNEGO DNIA Wychodząc z domu usłyszałam dźwięk telefonu. Pośpiesznie otworzyłam torebkę i zaczęłam poszukiwania. Na szczęście szybko go znalazłam. -Tak? ...