Miłosne - str 167

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 8

    -Jak się czujesz?-zapytałem -Czuje się fantastycznie, tego mi brakowało. -Do tego dążyłem. -Do czego? -Do tego, żebyś się dobrze bawiła i choć na chwilę zapomniała o ...

  • Nowe liceum cz.3

    Była środa ale ja jak zawsze z moim szczęściem zaspałam i wstałam o dziesiątej czyli cztery godziny za późno. Nie było sensu iść już do szkoły, chociaż to głupie ...

  • Pamiętnik Rosie Jenner | [Prolog]

    Hejka wszystkim :) Trafiłam na tą stronę przypadkiem i wręcz pokochałam niektóre opowiadania. Pomyślałam, że napisze własne.I oto jest, moje pierwsze opowiadanie, które ...

  • W poszukiwaniu szczęścia cz - 22

    **Oczami Piotrka** Siedzę w poczekalni i czekam na Natalkę. Mam nadzieję, że jej badania wyjdą dobrze. I właśnie w tej chwili z gabinetu wychodzi moja piękność ...

  • Jest-Takie-Miejsce 117

    Kontener i stos rozsypanych śmieci na ziemi nie są zbyt romantycznym miejscem, a mimo to atmosfera jest niesamowita. Miejsca nie mają znaczenia. To ludzie czynią je ...

  • Jest-Takie-Miejsce 87

    Niech nawet nie próbuje za mną iść. Mam po dziurki w nosie tej jego pewności siebie. Dlaczego mu pozwalam? Od kiedy on jest taki mądry? Jak on mnie wkurza! Przedzieram się ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 13.3

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj - Niech będzie. Chłopcy zróbcie mi miejsce na stole. – powiedziała, a ja nie wiedziałem o co chodzi. – CISZA!!!!! – wydarła się na ...

  • Taneczny krok miłości cz. 8

    ********** Szymon Nie mogę uwierzyć, że ona jest tak seksowna. Czemu wcześniej tego nie wiedziałem. Nie liczą tego, że musi się kleić tak do tego Łukasza. Przecież on ...

  • Taneczny krok miłości cz. 1

    Teraźniejszość ********** Lena Wstałam bardzo późno, jak na mnie, bo o 7:00. Dzisiejszego dnia miałam sprawdzian z matmy i kartkówkę z angielskiego. Poszłam do łazienki ...

  • Wyścig po miłość cz.5

    Obudziłem się gdy krótsza wskazówka zegara dochodziła do 10. Moja pierwsza myśl po przebudzeniu to taka że nie mogę swobodnie oddychać. Spojrzałem w dół, na mojej ...

  • Jakoś na pewno

    Zadzwonił budzik. " Kurwa znowu szkoła czy to się nigdy nie skończy ?" Nicola. Dziewczyna mieszkająca z rodzicami i bratem w Warszawie. Ma 16 lat, Jest szatynką ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 7

    Nagle przerwał pocałunki mimo, że ja chciałam więcej. Już miałam spytać co się stało kiedy zakrył mi usta dłonią. M – Ćśśś ktoś idzie. Szybko ułożyliśmy ...

  • Prawdziwy przyjaciel XVII

    Stałam i nie mogłam się ruszyć. To co zobaczyłam przeraziło mnie, jednak po chwili otrząsnęłam się i zrobiłam mu miejsce w przejściu, aby wszedł do środka ...

  • My horny boss | prolog

    Dodaje od nowa, ponieważ trochę pozmieniałam :) Szczęśliwego nowego roku :) _ Życie 24-letniej Seleny od 3 lat nie było kolorowe. Brak znajomych, chorobliwie zazdrosny ...