Miłosne - str 165

  • Wyścig po miłość cz.3

    - I kto tu się zadaje z takim towarzystwem? - powiedziała Kasia gdy po lekcjach rozmawiałyśmy przez Skype - Raz się z nim spotkałam - mruknęłam i przypomniałam sobie ...

  • Kocham Cię.

    Dziękuje Ci Wiem, ze gdzieś tam jesteś... Podobno mnie bardzo kochałeś... Drzewa, które sadziłeś mi o tym opowiedziały... Ich szum przypomina mi Ciebie... Wierze im. Bo ...

  • Jest-Takie-Miejsce 93

    Moje trzy powody: Jola, którą kocham, szanuję i traktuję, jak siostrę. Jola i jej relacja z Damianem. Damian, z całą swoją doskonałością i tym, co czuje do Joli ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.30

    Paweł przepraszał mnie jeszcze kilka razy, nie chciał abym go zostawiła. Nie chce tego robić, ale po tym co się stało zawiodłam sie na nim. Łukasz jest przede wszystkim ...

  • Zwyczajne życie nastolatki cz.4

    cz.4 - Nie udawaj takiej nie dostępnej, przecież nie proponuje ci namiętnej nocy, anie małżeństwa.- zaśmiał się - Ja mam jedynie wole miejsce w pokoju, ale jest problem ...

  • Nowe miejsce, nowe znajomości. Cz1

    To moje pierwsze opowiadanie więc prosze o wyrozumiałośc i pozostawienie szczerych komentarzy ;) Miłego czytania ! Zastanawialiście się kiedyś jak to jest zmienic całe ...

  • Po prostu miłość. (cz. I)

    Miała na imię Wiktoria. Wyglądała jak każda inna nastolatka, jednak pewną cechą ostawała od całej reszty. Nie potrafiła porozumieć się z rówieśnikami. Przez to nie ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.28

    Dzień wyjazdu Karol z chłopakami wynajął domek jakieś 30km od domu, aby zrobić ognisko, no po prostu libacja alkoholowa. Jechałam ja z Pawłem, Karol, Kamil z dziewczyną ...

  • To tylko wakacje

    -Mike, to tylko kilka dni-kontynuowałam godzinną sprzeczkę z moim chłopakiem. -Ile razy mam ci powtarzać, że się nie zgadzam? Będę za bardzo za tobą tęsknił-wstał z ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.19

    - Mowy nie ma – powiedziałam pewnie. - Ale kochanie… – chciał mnie nabrać na słodkie oczka i czułe słówka, ale nie tędy droga. - Nie – potwierdziłam swoje ...

  • HARSH #48

    Soundtrack: Alexis Jordan - Say That Informacja w notce. Przeczytaj ją, proszę. Jeśli przeczytałaś/-eś rozdział = skomentuj ;> Kędzierzawy unosi głowę i spogląda na ...

  • Moja miłość (dni następne cz. 14)

    Serio. Gorzej być nie może? Trzeba spędzić tydzień w domu z kuzynką, z rodzicami i najgorsze co z … moim bratem. Czemu on musi mieć ADHD? Chociaż nażekać nie mogę ...

  • Umowa cz.7

    Następnego dnia wstałam wcześnie rano, mieliśmy jechać dziś do Torunia. Zjadłam śniadanie, ubrałam się, ułożyłam włosy. Ułożyłam to zbyt duże słowo, jestem z ...

  • Pętla uczuć, cz. 6

    Nadeszła sobota. Późnym popołudniem zaczęłam szykować się na spotkanie z rodzicami mojego chłopaka. Ubrałam się w jasnoniebieską długą koszulę, jasnoróżowe rurki ...