Prawdziwy przyjaciel XVI
Siedziałam przy biurku odrabiając lekcje, myślałam, że jak zajmę czymś głowę to nie będę myślałam o tym co się dziś stało. Nie koniecznie mi to wychodziło ...
Siedziałam przy biurku odrabiając lekcje, myślałam, że jak zajmę czymś głowę to nie będę myślałam o tym co się dziś stało. Nie koniecznie mi to wychodziło ...
DZIEŃ 8 Budzę się, a jego nie ma. Zerkam na zegarek. Jest 5:42. Jeszcze ponad godzina do pobudki. Kiedy i dlaczego wyszedł? Nie pamiętam, żeby Alek zrobił im w nocy wyjazd ...
Gdy tylko wysiadamy z windy idziemy w kierunku samochodu Harry'ego. Oboje jesteśmy cicho: ja dlatego iż nadal nie mogę wymazać i przestać wspominać tego jakże ...
- Alisson McKenzie proszona do biura dyrektora. - Odezwał się głos w głośniku, który był w każdej sali lekcyjnej. Westchnęłam i podniosłam się z krzesła. - Wszystko ...
Pojawił się w moim życiu niedawno. Nie planowałam go poznawać, a już na pewno nie było w moich planach zakochanie się w nim. Czy to zakochanie? Nie wiem. Wiem tyle, że za ...
Zachodziło już słońce. Siedzieliśmy na mostku i nie zwracając uwagi na upływający czas i to, że już od godziny powinniśmy być w domu, moczyliśmy nogi po kostki w ...
Jak najszybciej ogarnęłam się i pojechałam do tego szpitala. Niestety nie byłam z rodziny i lekarz nie mógł mi powiedzieć co z nim. Czekałam 3 godziny w poczekalni. Nagle ...
Moze zaczne od poczatku pol roku temu poznalam chlopaka na czacie to byl ciezki okres w moim zyciu wszystko się sypalo on byl moim idealem po jakims czasie on powiedzial ze mnie ...
Teraz muszę zająć się pakowaniem swoich rzeczy. Opuszczam swój mały pokoik z którym mam tyle wspomnień, tyle przeżyłam w tych ścianach. Coś się kończy a coś ...
Wychodząc z wanny okryłam się tylko ręcznikiem i nie przejmując się mokrymi włosami pobiegłam do łóżka. Dzień pełen nieprzewidzianych wrażeń dawał mi się we ...
Kolejna część, przepraszam, że tak długo to trwało, ale mam coraz mniej czasu, w środę już do sql i muszę się uczyć, żeby z zagrożeń wyjść :/ części będą się ...
Kochani napisałam dla Was kolejny bardzo krótki tom i proszę was o szczere opinie, oto kontynuacja powieści Uwierzyć w Marzenia miłego czytania:) (Krzysiek) Jechałem do ...
Stałam początkowo w bezruchu. Gapiłam się tępo na lekarza, a kiedy odszedł wpadłam w histerię. Zaczęłam biegać po szpitalu i krzyczeć. Sonia zadzwoniła po mojego ojca ...
Mam wrażenie, że nie złapałam oddechu, odkąd poszedł. Dobrze, że nikogo nie ma w pobliżu, bo mój widok zapewne jest niecodzienny. Stoję wciąż oparta o ścianę i na ...