Miłosne - str 160

  • Niespodziewanie cz.15

    Następnego dnia siedzę jak na szpilkach. Czekam na telefon od Kuby, ale on nie dzwoni. Może to ja powinnam wybrać ten cholerny numer? Siedzę na łóżku i jak zahipnotyzowana ...

  • Życie niedoskonałej dziewczyny cz.2

    Obudziłam się w łóżku. Na szczęście nie miałam później koszmarów. Gdy otworzyłam oczy i usiadłam, od razu spojrzałam na Roberta. Spał on na swoim fotelu. Patrzyłam ...

  • HARSH #34

    Soundtrack: Christina Aguilera - Say Something Nie jestem pewna pomysłu. Cóż, chciałabym się dowiedzieć o planie Harry'ego względem znalezienia kontaktu z Lily, a ...

  • Życie do góry nogami - cz.3

    Gdy byliśmy już na boisku Emma poszła przywitać się z koleżankami, a ja szedłem spokojnym krokiem w stronę wejścia, lecz poczułem jak ktoś lekko szarpie mnie: ...

  • Moja BEE cz.6

    Ruszyliśmy w dalszą drogę i planowałem, że jak tylko wjedziemy do Niemiec to poproszę moje kochanie by się rozebrała. Nic z tego nie wyszło bo Bee zasnęła i nie ...

  • Dzień , który zmienił całe życie ( cz.15)

    Minął rok od incydentu z Igorem i jego próbą pokłócenia pary - Tomka i Alicji. Para wszystko sobie wyjaśniła . Ala wybaczyła kłamstwa Tomka a co najważniejsze ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 22

    W zamian za to dałem jej buziaka w policzek i odszedłem z głową pełną myśli. Gdy zniknąłem z horyzontu wzroku Kamili- uderzyłem się ręką w czoło. Debil. Debil. Debil ...

  • W świecie kłamstw rozdział 16

    - Wypnij się, maleńka. Wypnij tę swoją słodką dupeczkę — jego ochrypły głos sprawił, że zadrżała na całym ciele, by następnie posłusznie wykonać jego polecenie ...

  • Czy można się zmienić ? cz.9

    Kochani oto kolejna część opowiadania :) Mam nadzieje, że Was nie zawiodłam i życzę miłej lektury :* Oto nasz tajemniczy mężczyzna, który może bardzo namieszać w ...

  • Taneczny krok miłości cz. 7

    ********** Lena Wciągu tych kilku godzin zmęczyłam się ogromnie. Po długiej przerwie, musiałam spędzić czas z najgorszą klasę, bo moją. Nie wiem jak ja wytrzymam te 45 ...

  • STARSZY ZNAJOMY 23

    -Przyjdę po ciebię rano i odprowadzę do szkoły. -Dobrze. Papa kochanie. - Pa słonko. - powiedział po czym odjechał Wchodzę do domu a w kuchni siedzi przygnębiony brat ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.22

    Zajechałem pod uczelnię kilka minut przed końcem zajęć, studenci powoli opuszczali budynek grupkami. Stałem oparty o maskę mojego samochodu w garniturze, lubiłem w nim ...

  • O niebo lepiej cz. VI

    *** Dominik *** Gorąco... Coś jest nie tak- pomyślałem. Zmusiłem się do uniesienia jednej z powiek. Uśmiech od razu rozpromienił moją twarz. Otworzyłem oczy i ...