Ona brzydka. On przystojny. #5
Ona: Siedzę przy barze w jednym z lokalnych klubów nocnych i czekam na mojego drinka. Zastanawiam się, co ja tu właściwie robię? Kiedy wróciłam do domu Vibora była ...
Ona: Siedzę przy barze w jednym z lokalnych klubów nocnych i czekam na mojego drinka. Zastanawiam się, co ja tu właściwie robię? Kiedy wróciłam do domu Vibora była ...
Soundtrack do rozdziału: Ariana Grande - One Last Time Ostatni raz przejeżdżam delikatnie bezbarwnym błyszczykiem po ustach. Harry zadbał o wiele kolorów szminek, ale ...
Mój pokój jest pełen dziewczyn. Śmieją się i głośno rozmawiają. Wszystkim dopisuje dobry humor. Brakuje tylko mojej przyjaciółki. Domyślam się, gdzie jest. A raczej z ...
NIEWINNA? - No więc, mów... - ponaglił. Gładził wierzchem dłoni delikatny, alabastrowy policzek. Wzdłuż linii prawie nie odznaczających się zmarszczek mimicznych ...
- Żartujesz, prawda?- zaśmiałam się na głos- bezpieczne miejsce?- powtórzyłam- z Tobą? Ja chyba śnię! To jakiś koszmar. - Przykro mi, że tak uważasz, ale to prawda ...
Niedzielny poranek zaczął się dość typowo. Wstałam koło dziewiątej, zjadłam zrobioną przez tatę, pyszną jajecznicę z pomidorami i zaczęłam się szykować do ...
**Oczami Piotrka** Jest 10.00, dopiero wstałem...a o 11.00 jestem umówiony z Natalką do kina...szczerze to nie mogę się doczekać. Caaaały czas o niej myślę, nie myślę o ...
***** Miesiąc Później – Sobota 10 czerwca **** Natalia : Minoł już miesiąc od chwili gdy całowałam się z Mateuszem. Dużo się przez ten czas zmieniło : Nikola chodzi ...
- Dwie przyjaciolki pojechaly do kina, jak zawsze dobrze się bawiac. Tak mozna opisac nastepny dzien. Rano sama w domu, a popoludniu wypat. A jak wspaniale bylo. Tylko lekko ...
Klara - ma 17 lat chodzi do liceum św Jana Pawła II w Warszawie.Dziewczyna ma burzę rudych włosów. Lubi się uczyć. Jej hobby to gotowanie i muzyka. Uwielbia czytać ...
Zapraszam na epizod trzeci, rozpoczynający niedzielny poranek. *** ROZDZIAŁ 3/4 - niedziela * "I do południa budzikom śmierć, a po północy niech dzwoni, kto chce. Rano ...
Opowiadanie dedykuję wszystkim, którzy komentują moje jak na razie jedno opowiadanie;) oraz tym którzy mnie wspierają:* dziękuję Wam bardzo bo dzięki wam piszę, chociaż ...
Siedzimy na mojej kanapie, jest bardzo niezręcznie. Czekam, aż coś powie, ale bezsensownie się we mnie wpatruje, dlatego postanawiam przejąć inicjatywę. - Słucham? Czy ...
Rozdział 2 Patrycja miała właśnie zejść na tory gdy usłyszała za sobą głos: - Czy jest tego wart? – powiedział nieznajomy – czy jest wart tego by przekreślić ...