Dzień , który zmienił całe życie ( cz.11)
Nastolatka obudziła się o godzinie 11:00. Usiadła po turecku na łóżku. Przetarła oczy i spojrzała na drugą stronę łóżka. Tomek spał. Wiedziała co się wydarzyło ...
Nastolatka obudziła się o godzinie 11:00. Usiadła po turecku na łóżku. Przetarła oczy i spojrzała na drugą stronę łóżka. Tomek spał. Wiedziała co się wydarzyło ...
Był ciepły lipcowy dzień, wiec razem z koleżanką postanowiłyśmy pójść do kina na jakąś komedie romantyczną. Ja poszłam kupić popcorn, a Kamila poszła kupić nam ...
Ominąłem dziewczynę przejeżdżając obok niej na wyciągnięcie ręki. Zatrzymałem się tuż za nią. Zeskoczyłem z motoru i zdjąłem kask zdenerwowany podszedł do niej ...
Dzwoni telefon. Serce nagle skoczyło mi do gardła, poczułam uderzenie gorąca. To tylko Wika... - Czego? Czekam na telefon od Kuby, a ty przyprawiasz mnie prawie o zawał tym ...
Dzisiaj bardzo wcześnie się obudziłam. Cała kipiałam od emocji, bo właśnie dziś miałam iść na randkę z moim chłopakiem Rafałem, który jest starszy ode mnie o 2 ...
Gdy następnego dnia, oznajmiliśmy chłopakom na siłowni, to że jesteśmy razem, każdy mówił jeno słowo: "wiedziałem". Po spędzonych kilku godzinach, na ...
- Lucasie a czy pamiętasz w którym miejscu mieszkają? adres, ulicę? cokolwiek? - zapytał Berni wychodząc z samolotu Mężczyzna spojrzał na brata, ale nie odpowiedział. Co ...
Tyle czasu, a Kuba ciągle mnie zaskakuje. Jest kochany, troskliwy, uczuciowy i wygląda zniewalająco bez koszulki. Tak, ciągle myślę o jego nagim ciele. Jest takie ...
Jeżeli tylko zechcecie, dodam następną część jeszcze dzisiaj. PROLOG Patrzę na młodą kobietę stojącą po drugiej stronie w lustrze. Widzę długie kasztanowe, lekko ...
Opowiedziałam mu wszystko, trzęsąc się z emocji. -Nie wierzę.- wydusił z siebie. -Co za dupek. Spojrzałam na Adama. Dopiero teraz widzę, jak bardzo za nim tęskniłam ...
H -… kiedy nasza paczka się załamała i przestaliśmy się spotykać, zacząłem się coraz gorzej czuć… Nie wiedziałem co się ze mną dzieje. W końcu doszło do tego ...
##27 czerwca## **Oczami Natalki** Dzisiaj koniec roku szkolnego, a raczej zakończenie klas 3. Tak to dziś...tyle na to czekałam. Aby tylko przetrwać te kilka godzin, jako 3 ...
Witam :) Przepraszam, ze dodaje kolejne czesci w tak dlugich odstepach czasu. Postaram się poprawic :D. Zapraszam do czytania i komentowania. Mam nadzieje, ze spodoba się wam ...
Oczami MAKSA: Idę długim korytarzem, zbyt jasny jak dla mnie jarzeniowe lampy, od których można stracić niemalże wzrok. Nienawidzę szpitali. Zwłaszcza kiedy 3 lata temu ...