Nigdy nie mów nigdy cz.15
** Oczami Oli Minął już tydzień od niezapomnianej i pełnej wrażeń imprezy u Ewy. Do tej pory nie jestem w stanie jakoś tego ogarnąć. Ciesze się że jest przerwa ...
** Oczami Oli Minął już tydzień od niezapomnianej i pełnej wrażeń imprezy u Ewy. Do tej pory nie jestem w stanie jakoś tego ogarnąć. Ciesze się że jest przerwa ...
Wszystko było już jasne- zdradziła mnie i to koniec, więc się odwróciłem i sobie stamtąd poszedłem. Byłem strasznie wkurzony, nie mogłem znieść tego, że ten typek ...
-Nie no nie mam z kim iść-wydusiłam z siebie. -To fajnie się składa-powiedział z uśmiechem na ustach Piotrek. -Myślę, że to będzie świetna impreza, bo w twoim ...
Czuję, jak na moje blade policzki wypływa jasnoróżowy rumieniec. Ogarnia mnie fala gorąca, aż po cebulki moich falowanych włosów. -Przepraszam, ostatnio nie mogę się na ...
Nowy dzień wita mnie serdecznie oślepiającymi promieniami porannego słońca. Z trudem otwieram zaspane oczy i po omacku trafiam do toalety aby się odświeżyć. Spoglądając ...
Rozdział IV - Yyy.. Muszę kończyć. Pa. Gdy schowałem telefon do kieszeni oboje gapiliśmy się na siebie. Z jej wyrazu twarzy trudno było stwierdzić co usłyszała. - To ...
Na wstępie chciałam wszystkich przeprosić za to, że tak długo musieliście czekać na następną część mojego opowiadania. Nie będę tutaj pisać o powodach mojej ...
Jako, że historia była pierwszą lekcją, a nauczycielka, wychowawczynią, odbyło się znienawidzone przez wielu uczniów przedstawianie się klasie. Usiedliśmy w kręgu. Po ...
Od dwóch pieprzonych lat byłam sama. Nie mogłam znaleźć sobie żadnego partnera. Zaliczyłam kilka kilkutygodniowych romansów. Nic trwałego. Moi przyjaciele i rodzina z ...
Siedziałam w pokoju odchodząc od zmysłów nie mogłam sobie znaleźć miejsca, czułam się jak bym była czemuś winna. Bałam się, że Marcin może nagadać głupot ...
Zaciskałam swoje palce na rączce noża. Kiedy Olivier zauważył mnie w pozycji do ataku stanął. Dzielił nas tylko stół. - Nie zbliżaj się! – Nakazałam dość ostro ...
-Utopiłaś się tam, czy co?! Ile jeszcze masz zamiar tam siedzieć?! - Krzyczał zza zamkniętych drzwi. Był bardzo zdenerwowany... - Chcę ci przypomnieć, że za ...
Wciąż ciężko jest mi w to wszystko uwierzyć... zmiana nastawienia do życia mamy a już w krótce miejsca zamieszkania i... no ogólnie jest mi ciężko uwierzyć w to ...
Podeszłam do bukietu i wyciągnęłam karteczkę. „Podobają Ci się, księżniczko? Prawie jak za dawnych lat. Ja nadal pamiętam…” Właśnie w tym momencie zaczęłam ...