Miłosne - str 156

  • Awanturnik... ale jaki przystojny? I

    Oto moje nowe opowiadanie. Od razu mówię, że kiedyś je dodawałam ale teraz zrobiłam korektę i trochę dopisałam. Zapraszam do czytania. BOHATEROWIE: MARTA - 21 lat ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 7

    Złapałem ją za rękę, splotła swoje palce z moimi. Cudowne uczucie! Odwróciłem głowę, bo coś mi nie pasowało. Miałem jakieś złe przeczucia. I wtedy zobaczyłem ...

  • Motocyklista XVIII

    Wróciłam do domu, chodź Filip chciał abym została. Niestety musiałam wrócić. Była godzina 20 więc nie było jeszcze późno. Weszłam do domu, kładąc klucze na ...

  • Nigdy nie mów nigdy cz.10

    Cz.10 Oczami Oli - Ewa to był Kuba w szpitalu?-nie mogłam w to uwierzyć, dlaczego był przy mnie codziennie ... -tak Ola on siedział u ciebie cały czas i to on spowodował ...

  • Jest-Takie-Miejsce 150

    Kuba niesie mnie na rękach, co bardzo mi się podoba. Oboje z Rafałem się śmiejemy, a Kuba udaje, że naprawdę jest romantyczny. To mnie rozbawia jeszcze bardziej. Rafał ...

  • IN SILENCE - Rozdział 13

    ROZDZIAŁ 13 *LENA* Wierzę mu. Wierzę w każde jego słowo. Może to naiwność… Może zakochanie? Nieważne. Teraz liczy się tylko to, że tu jest, że przybiegł tu od ...

  • For you here and now : Stay cz.15

    Dorian. Piątek. Dzisiaj wyjeżdżam. Nie chcę. Chcę zostać. Nie wiem co mam z Tym zrobić. Martyna wzięła wolne dzisiaj. Siedzimy teraz razem w restauracji i jemy obiad ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.30

    #27 lipca - 5 dni do wyjazdu dziewczyn z obozu w Nowej Rudzie# **Oczami Natalki** Jesteśmy już 10 dni na zgrupowaniu, przez ten czas zdążyłyśmy się trochę zmęczyć, Gosia ...

  • Prawdziwy przyjaciel XVIII

    Spojrzałam na lekarza, który wyszedł z sali. Miał około metr osiemdziesiąt, krótkie siwe włosy i może z pięćdziesiąt lat. Spojrzał na mnie i Tymona, po czym ...

  • Słodki Prześladowca cz.2

    Nagle ta brutalna pieszczota ustaje. Kończy się prawie tak szybko jak się zaczęła. Już nie czuję tam twoich palców...Strasznie mnie to frustruje. Nie omieszkam okazać Ci ...

  • Dziewczyna w dresach V

    Paweł: Hej :) Gabrysia: Hej :) Co tam? Paweł: Chciałem porozmawiać o wczorajszej imprezie. Gabrysia: Ten pocałunek był słodki, ale nie mogę z tobą być. Paweł: Dlaczego? ...

  • Fałszywa zdrada cz. III

    Znowu ona. Ciągle wydzwania, wypisuje. Nie może zrozumieć, że nigdy nic ich nie będzie łączyło. Ona nawet już ich ślub planowała. Akurat na 21 września. Jak ją ...

  • Reakcja chemiczna cześć V

    Trzasną drzwiami od taxi z całych sił wyładowując na nich gniew i ruszył do pracy. -Kto to ? – zapytał choć tak naprawdę w tym momencie mało co go to interesowało. Od ...

  • Historia Aśki 15

    Wyobrażenie Roberta --------------- -Boję się...- powiedziałam, gdy już wchodziłam do galerii, a w słuchawce było słychać jedynie, sygnał końca rozmowy. -Czego się ...