Miłosne - str 154

  • Love me like you do cz. 1

    Witam ponownie :) pomyślałam, że jednak wrzucę tą swoją trzecią część tej samej historii (taa no comments), bo od niedawna ją piszę. Jeśli skończę kiedyś inny ...

  • Wyścig po miłość cz.1

    Błąkałam się po ulicach miasta na motorze. Około godziny 16 wróciłam do domu. Zaparkowałam moją maszynę pod domem. Wzięłam dwa wdechy i wydech. Nacisnęłam klamkę i ...

  • Bańka mydlana. cz.22 Ostatnia

    **Damon** Czy to wszystko jest snem? Czy to, że moja podróż zakończyła się sukcesem i trzymam w ramionach moje szczęście to prawda? Tak mi tego brakowało, tej bliskości ...

  • NIgdy o Tobie nie zapomnę cz. 4

    - Jesteś tego pewny Sebastianie? - zapytał po raz kolejny Alex, nie spuszczając wzroku z mojej zagubionej twarzy. Od kilkunastu minut siedzieliśmy w nowym jeszcze nie ...

  • Niezapomniane wakacje cz.2

    Może ta część spodoba wam się lepiej. __________ Okej wróciłam już do rzeczywistości. Razem z Werą przeglądałyśmy strony internetowe z ofertami pracy. Jak tylko było ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 8 cz.1

    K – Tak. Tak! Wstał, założył mi pierścionek i złożył na moich ustach pocałunek jakiego do tej pory nie zaznałam. Obietnicę przyszłości. Naszej przyszłości. Mimo ...

  • Jest-Takie-Miejsce 60

    Kiedy Kuba zostawia nas same, od razu mówię do Jolki: - Zwariowałaś? Imieniny? Ty mnie nigdy nie przestaniesz zadziwiać. - To było dobre. Myślałam, że nie wytrzymam ze ...

  • Niezapomniane wakacje cz.6

    Przepraszam, że musieliście tyle czekać, ale wena mnie przez chwilę opuściła. Miłego czytania. _______ -Ja po prostu...po nocach nie śpię, a już jak uda mi się zasnąć ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 5

    Dni mijały, a każdy z nich był cudowny bo miałam przy sobie kogoś kogo kochałam. Kiedy tylko mogliśmy spotykaliśmy się ze sobą. Czasami było ciężko bo nauczyciele ...

  • Jest-Takie-Miejsce 101

    Martwię się o niego. Zachowuje się co najmniej dziwnie. Jest strasznie milczący i… Nie wiem, jak to nazwać. Jest jakiś inny. Coś się musiało stać, a on nie chce o tym ...

  • To nie bajka #36 <3

    Rano obudziłam się w pokoju Mikołaja. Pewnie gdy wracaliśmy zasnęłam w samochodzie. Podniosłam się do pozycji siedzącej i ziewnęłam przecierając oczy ręką. -Wyspana? ...

  • Ta odrzucona i pokochana cz.1

    Julka 17 lat. -O nie! Znowu ten cholerny budzik dzwoni! Znowu do szkoły, jaka ta moja codzienność jest monotonna! Najchętniej pospałabym do 12-tej. Ale cóż, życie to nie ...

  • Kuzyn Mojej Przyjaciółki cz. 4

    Po dłuższej chwili smaraowania Marcina olejkiem oraz Masażu, Marcin: - Świetnie masujesz, zastanawiałaś się kiedyś nad Tym, aby zostać Masażystką? Masz talent. - Nie ...

  • HARSH #52

    Harry zamyka drzwi pokoju, w którym panuje lekki półmroku dzięki regulatorowi światła. Przystaję na środku pomieszczenia i odwracam się w jego kierunku. Przestępuję z ...