Miłosne - str 155

  • Jest-Takie-Miejsce 113

    Jestem świadoma swojego wyboru, tak samo, jak tego, że jest nieodwracalny. Jeśli nie spróbuję czegoś z Kubą, będzie to największa rzecz, jakiej będę żałować i ...

  • Niespodziewanie cz.3

    Poniedziałek, chyba najgorszy dzień tygodnia... Jak zwykle, zaspałam. Musiałam więc zrezygnować z makijażu i tym podobne, bo najzwyczajniej w świecie spóźniłabym się ...

  • Spróbujmy jeszcze raz cz.6

    Siedziałam na kanapie w salonie oglądając jakiś program , gdy zadzwonił mój telefon. Spojrzałam na wyświetlacz i zobaczyła, że dzwoni mama , więc szybko odebrałam ...

  • Truskawkowy shake cz.2

    Alan ↑ Minęło pół godziny i właśnie jesteśmy na lotnisku. Wysiadłam z taxówki po walizki. Mama: Mamy półtorej godziny do naszego lotu dlatego pójdziemy już oddać ...

  • Jest-Takie-Miejsce 40

    Dziwię się sama sobie, że odważyłam się tak po prostu, bez słowa do niego przytulić. Nie żałuję tego. Przeciwnie. Jestem zadowolona, że to zrobiłam. Cieszy mnie też ...

  • To nie bajka #30

    W szpitalu leżałam jeszcze dwa cholerne dni. Mikołaj cały czas próbuje się ze mną skontaktować ale ja nie chcę przez niego straciłam dziecko. No dobra nie do końca ...

  • Księżniczka....cz.8

    Nadszedł pierwszy dzień szkoły. Nie powiem, że bardzo mi to na rękę. Całe wakacje spędziłam w domu, nie miałam ani siły ani ochoty na spotkania czy wyjazdy z ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 4

    Nie chciało mi się wracać do domu. Postanowiłem wbić na chatę do kumpla. Mieszkał blisko mnie, więc nie musiałem się cofać czy coś. Stałem przed jego domem z pięć ...

  • W świecie kłamstw rozdział 41 ostatni

    Miesiąc później. - Po co ci okulary w pokoju? - Alek spojrzał nieco zaskoczony na Asię, gdy ta weszła do pomieszczenia. Byli w pałacu już trzeci dzień, drugi po ...

  • W poszukiwaniu szczęścia cz - 18

    **Oczami Piotrka** Stoimy w drzwiach mojego pokoju, czekam na wypowiedzenie choć jednego słowa z jej różowych ust. Chcę wiedzieć, co w tej chwili czuje dziewczyna stojąca ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 4

    Leniwie otworzyłam oczy. "Czas się zbierać dzisiaj zlot! Tylko w co by się ubrać?” Wybrałam swoją ulubioną bluzkę z napisem Yamaha, jasne jeansy, trampki na ...

  • Życie normalnej dziewczyny cz.1

    Hej ;) Mam nadzieje że się spodoba :) Jestem Gosia mam 20 lat. Mam niebieskie oczy czarne włosy. Jestem szczupłą dziewczyną. Wyglądam normalne nie wyróżniam się wśród ...

  • Jest-Takie-Miejsce 79

    Podaję mu rękę i pytam: - Ale dokąd ty chcesz iść? - Jak najdalej stąd – odpowiada z uśmiechem. - A oni? – pytam wskazując na naszych przyjaciół, którzy nadal ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.9

    **Oczami Piotrka** Natalka nic nie mówi, patrzy na mnie, a ja na nią. W jej błękitnych oczach widzę łzy, kiedy je widzę od razy jestem obok niej i tule ją do siebie: ...