Miłosne - str 153

  • Przypadkowa miłość cz.5

    Byłam przerażona. Jak to z tatą nie jest dobrze? Dlaczego oni ukrywają prawdę? Postanowiłam jednak nie mówić im, że słyszałam ich rozmowę. Pomyślałam sobie że ...

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 8

    Obudziłam się ponownie i ponownie żyjąc. Zaczęłam się już zastanawiać, że nie pisane mi tak po prostu odejść z tego przeklętego świata. Może czeka mnie jakaś ...

  • Majka cz.4

    4 Majka nie miała pojęcia jak się spędza czas na wsi. Gdy wróciły z zakupów była już pora obiadu więc udały się z Amandą prosto w stronę jadalni, w której zastały ...

  • Jest-Takie-Miejsce 56

    CZY JESTEM ZAKOCHANA W KUBIE? TAK. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak. Tak…Tak. Dopiero teraz jestem w stanie się do tego przyznać. Nie ma sensu ciągłe ...

  • Nowa szkoła cz.3

    Jak wstałam to miałam bardzo dobry humor, wstał i pierwsza myśl o Fabianie, osz, jaki on jest słodki. Gdy poszłam zjeść śniadanie zobaczyłam, że mama bardzo zadowolona ...

  • Introwertyczka cz. III

    I'm back! Wiem, wiem, tęskniliście. Niestety następna część najparwdopodniej dpiero pod koniec kwietnia. Teraz się skupiam na szkole, a przynajmniej powinnam. ;) Mam ...

  • Serce do serca | Część 8

    Zamieram. Spoglądam na nią całkowicie zdezorientowany. O czym ona do mnie pierdoli? Przypatruję jej się w nieskończoność czekając, aż przyzna, że żartuje. Błagam ...

  • The experience cz 17

    Ok 21 bez problemów weszliśmy do klubu, było bardzo dużo ludzi, parkiet był w pełni zapełniony. Po chwili odnaleźliśmy boks gdzie siedziały dziewczyny i Łukasz z Kubą ...

  • Motocyklista IV

    Obudziłam się o 10.20. Cały czas miałam na sobie bluzę Filipa, w sumie to nie zdejmowałam jej tylko od razu zasnęłam. Podniosłam się do pół siadu i przetarłam zaspane ...

  • Historia lubi się powtarzać./ cz.6

    Przez kolejne dwa dni nie spotkała Błękitnookiego, tak jak zapowiedział. A jednak musiała na niego wpaść. Wylądowała na nim tak, że mogła bez żadnych problemów go ...

  • Ostra gra - rozdział 28

    Wiedziałam, że powinnam coś zrobić, przerwać to, zanim on powie, że chyba śnię, czy coś w jego stylu, ale nie potrafiłam się ruszyć. Czułam, jak krew przepływa przez ...

  • Przypadkowa miłość cz.3

    Zamurowało mnie, jednak po chwili zrozumiałam co mama powiedziała. - Co? Jaki wypadek? Nic wam nie jest? Kiedy wracacie? -spytałam zdenerwowana - Ze mną jest wszystko w ...

  • Jest-Takie-Miejsce 6

    Poznałam Damiana! Kiedy weszłam do swojego pokoju, on już był w środku. Rozmawiał z Jolką. Zakomunikował, że przyszedł poznać najładniejsze dziewczyny z całej ekipy ...