Jest-Takie-Miejsce 21
Damian będący w pobliżu, to najlepsze lekarstwo. Na wszystko. Nawet na Olgę, całującą Kubę w usta, aby zrobić mi na złość. Damian jest…super. Od samego początku ...
Damian będący w pobliżu, to najlepsze lekarstwo. Na wszystko. Nawet na Olgę, całującą Kubę w usta, aby zrobić mi na złość. Damian jest…super. Od samego początku ...
Obudziłam się w niewiele lepszym stanie niż poprzedniego dnia, moja głowa przypominała niezabezpieczoną bombę, chciało mi się niemiłosiernie pić, a przede wszystkim ...
Kiedy tylko wysiadłam z autobusu od razu wiedziałam, że nie powinnam tutaj być. Chciałam wrócić do środka, jednak tłum dzieciaków wypchnął mnie na zewnątrz. Stałam ...
- Nie ! Puszczaj! Nie chcę! Zostaw mnie ! Proszę ! Aaaa – krzyczałam jak opętana przez sen. - Kochanie już jest dobrze, to tylko sen. – Uspakajała mnie mama, która ...
W samochodzie było cicho do momentu aż Łukasz zapytał -dlaczego nie?-spojrzał na mnie smutno -co "nie"-zapytałam -czemu nie umówisz się ze mną?-zadał kolejne ...
- Zwariowała do końca? – Jolka nie ukrywa rozbawienia. Mi też uśmiech nie schodzi z twarzy. Jej nagły atak wściekłości musi oznaczać jedno. Pokłóciła się z Kubą ...
Jedyne, co mi przychodzi teraz do głowy, to błagalna myśl, aby Jolka zadzwoniła do mnie jeszcze raz. Rozłączyłam się bez słowa, właściwie nie ja, ale to bez znaczenia ...
-mogę na chwilkę ? - a czemu u Pawła nie jesteś? -poszli do kuchni szykować coś do jedzenia, to mogę na chwilkę? -no jasne wchodź, co tam słuchać ? nie chciałam go za ...
Nasze rozmowy nie miały końca, jednak robiło się późno i musiałam pożegnać mojego gościa. Wyszliśmy razem przed dom dokańczając rozmowę. - bardzo dziękuję za ...
-A jak zareagował na ciąże?-nijak, bo nic nie wie-odezwała się moja podświadomość. W tym momencie ujrzałam Roberta... _____________________________________ Wyraz jego ...
Odwróciłam się na pięcie i zrezygnowana udałam się w stronę wyjścia, co ja sobie myślałam ? jaka ja jestem głupia, przecież to nie mogło być takie łatwe. Tak ...
Rozdział 1 Był 21 sierpnia w kalendarzu Igi koniec wakacji dzień, w który się zmienił los wielu ludzi zwykłe wygłupy, ale z dużym skutkiem ubocznym. Zwykły numer ...
Smacznie sobie spałam, miałam jakiś sen, ale nie pamiętam jaki. Spałabym dłużej, ale obudził mnie hałas, który spowodowała spadająca książka. Od razu otworzyłam ...
* * * Wszystko układało się po mojej myśli. Przynajmniej na razie. Zaskoczyłam go i odeszłam. Nie zostawi tak tego, byłam pewna. Musiałam jakoś przeciągnąć go na ...