Miłosne - str 148

  • Czy można się zmienić ? cz.8

    Moje wyobrażenie Kingi Leżała bezwładnie w zimnym łóżku i czekała za jego przyjściem. Bała się, bo nie wiedziała dokąd poszedł, a tak bardzo nie chciała by ...

  • Niezapomniane wakacje cz.16

    Leci do was kolejna już część historii Laury _________ Nie wiedziałam o co chodzi. Pierwsza odezwała się Renata. -Ej synu nie wiedziałam, że u ciotki Ireny sprzedają ...

  • Porwanie, zamieszanie i... zakochanie ? Cz.11

    - Damian, powiedz swojej towarzyszce, aby była milsza - uśmiechnął się szyderczo do mnie, trzymając pistolet na wysokości mojego czoła. Cholera, Angelika. Czy ty ...

  • Niespodziewanie cz.8

    Po wyczerpującym tygodniu nauki i przemyśleń, znów nadszedł upragniony piątek. Martwi mnie tylko, że od soboty nie pisałam z Kubą, a nawet nie widywałam go w szkole ...

  • Kuzyn Mojej Przyjaciółki cz. 6

    Rano, gdy się obudziłam od razu sprawdziłam telefon. Dostałam 3 widomości. Okazało się, że zasnęłam w trakcie rozmowy z Marcinem, ale na szczęście domyslił się, że ...

  • A zakochasz się we mnie? [3]

    Po chwili znaleźliśmy się w dość nowoczesnej kafejce. Była mała w odcieniach szarości i czerwonego, wszędzie było widać błyszczące elementy, wbrew wszystkiemu nie ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 17.2

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila - Wiesz co Olek, myślałyśmy, że będą różne reakcje na nasz przyjazd, ale nie sądziłam, że coś takiego powierz ty. – powiedziała z ...

  • Motocyklista XXII

    Od tamtego dnia. Od pogrzebu jej babci Julka nie chce ani jeść, ani wyjść na spacer. Wiem, że to nie jest łatwe, ale tak nie można. Całymi godzinami siedzi w pokoju i ...

  • Jest-Takie-Miejsce 98

    Nie mogę oderwać wzroku od tablicy. Jestem ogromnie ciekawa, kto jest autorem serca z napisem. Nikt konkretny nie przychodzi mi do głowy. Na pewno nie Jolka i Anka, bo ciągle ...

  • Spróbujmy jeszcze raz cz.1

    Skończyłam porządkować moje rzeczy w pokoju, kiedy usłyszałam dzwonek telefonu. Wstałam i podeszłam do szafki nocnej, spojrzałam na wyświetlacz i uśmiechnęłam się do ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.12

    **Oczami Gosi** Kiedy jestem ubrana, przyjaciółka patrzy na mnie i po jej minie widać, że jest zadowolona z efektu końcowego. - Pięknie wyglądasz...będzie zachwy ...

  • Dramione. Część 2

    Następny dzień nie należał do kolorowych. Hermiona snuła się z kąta do kąta. Nie mogła znaleźć sobie miejsca. Wielki ból rozdzierał jej serce. Próbowała wmówić ...

  • Kryzys cz.9

    Nasze błogie lenistwo przerwał dźwięk mojego telefonu. Z ociąganiem podniosłam się, narzucając na siebie koszulkę. - Halo? – odebrałam, podążając już do kuchni ...