Miłosne - str 146

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 25

    Następnego dnia, gdy już byłem gotowy wyszedłem z domu i poszedłem na przystanek. -Obym przeżył jakoś te sześć godzin w szkole- pomyślałem. Poszczęściło mi się, bo ...

  • Niespodziewanie cz.9

    - Mam nadzieję, że jesteś gotowa, bo zaraz po ciebie przyjadę. - Powiedział stanowczo przez komórkę. Przecież ja jestem jeszcze w proszku! Ani nie pomalowana ani nie ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.53

    ,,Dla Ciebie iść, tam gdzie nie dotarł nikt Dla Ciebie znieść, to czego nie da się Przy Tobie być i za Tobą wszędzie iść Być tam gdzie Ty Mój świat to Ty, wiem już ...

  • Niespodziewanie cz.18

    Stoimy przed wejściem. W mojej głowie panuje kompletny chaos, nie mam bladego pojęcia jak z nim rozmawiać... Czy to musi być tak cholernie trudne? Ostatnią rzeczą, jaką ...

  • Romans, zdrada cz.6

    Gdy rano się obudzilam zauwazylam ze Norbert siedzi na lozku obok mnie i mi się przygladal. -Dzien dobry, jak się spalo? -Dobrze, a ktora godzina? -9:30 -Jestem już spozniona ...

  • Amadeusz 6

    Robiłem to regularnie. Nikt mi nie kazał, rzadko kto tego ode mnie wymagał, a jednak to robiłem. Dla własnego komfortu, poczucia bezpieczeństwa i spokoju. Nigdy nie szedłem ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 28

    Katarzyna pocałowała Baśkę w policzek i już miała wysiąść, kiedy ta przytrzymała ją za rękę.- Gdybyś nie chciała spać sama, to ja po Ciebie przyjadę, nawet o ...

  • Mała śmierć (cz.III) MAGDA cd.

    Sama siebie już kompletnie nie rozumiała. Chciała go! Tak cholernie chciała go poczuć znów gdzieś głęboko w sobie by w końcu ugasił to nieznośne mrowienie w brzuchu ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 16

    - Świetnie się dziś z Wami bawiłam- wyznała przymykając jednocześnie powieki - A ja z Wami- położyłem dłoń na jej kolanie i odjechaliśmy, by za chwilę ponownie ...

  • HARSH #41

    Kiedy wchodzimy do pomieszczenia Kędzierzawy nie mówi nic i zaczyna się przebierać we wcześniejsze ciuchy. Przechadzam się oglądając przestrzeń, aby nie rozpraszać się ...

  • Jest-Takie-Miejsce 64

    Kuba się zatrzymuje i odwraca w moją stronę. - Barbie, no nie wierzę. Co się stało, że mnie zatrzymujesz? – pyta z wyraźną satysfakcją w głosie. - A co się stało ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 5

    Następnego dnia. Gdy wstałem, było prawie południe. Troszkę poprzedniego dnia zabalowałem. Po odświeżeniu się i zjedzeniu śniadania wyszedłem z domu. Kupiłem kilka piw ...

  • To nie bajka #9

    Stoję tak nadal i nie mogę sobie nadal tego w głowie poukładać. Powinnam się go bać? Nie chyba nie. No jest delikatny, ale on dla mnie nic nie znaczy to tylko kolega brata ...

  • Ostra gra - rozdział 21

    – A dlaczego pytasz? – Wydawał się zdziwiony, a ja zaczęłam myśleć, czy naprawdę jest taki mądry jak myślałam. – Kastiel powiedział, że załatwicie to po szkole ...