Nadal jestem Twoją księżniczką? cz.5
Jak wspaniale byłoby przestać oddychać. Tak po prostu. Ostatni oddech, ostatnie uderzenie serca... później nie ma już nic, ciemność. Znów o tym myślę... Wsłuchuję ...
Jak wspaniale byłoby przestać oddychać. Tak po prostu. Ostatni oddech, ostatnie uderzenie serca... później nie ma już nic, ciemność. Znów o tym myślę... Wsłuchuję ...
Leżę na łóżku w moim pokoju od ponad dwóch godzin i doszłam do wniosku, że nie podoba mi się kolor moich ścian- biały. Nie to że nie lubię białego, tylko przeszkadza ...
To tak na podsumowanie całego opowiadania ______ ''Miłość oznacza rozprowadzać ciepło, Nie dusząc się przy tym wzajemnie. Miłość oznacza być ogniem, Ale ...
Alice - Znów poniedziałek- pomyślałam zwlekając się z łózka. Ubrałam mundurek. Czarna spódnica i biała bluzka z czarno-czerwonym krawatem. Do tego buty na obcasie ...
- Brooklyn - Czekam chwilę na Harry'ego, który już po chwili zamyka auto pilocikiem. Splatam nasze palce ze sobą, na co Kędzierzawy całuje mnie w czoło i oboje idziemy ...
Nazywam się Julka i mam 16 lat jakieś 4 lata temu mój tata zginął w wypadku samochodowym było mnie i mojej mama strasznie ciężko ale po pewnym czasie sytuacja się ...
Widziałem wczoraj Cie w kolorowych mych snach Chodziłaś sama tam, uśmiechałaś się tak To Ty pokazałaś mi Twojej miłości smak Jak potężny wiatr! Ty dałaś ciepło mi ...
- Ale jak to, dlaczego? - spytałam po raz kolejny, nie spuszczając wzroku z jego zielonych oczu. Sebastian próbował podejść, chciał coś powiedzieć, ale nie pozwoliłam ...
Tydzień minął bardzo szybko. Konrad sie nie pokazywał, ale w dzień przyjazdu Ali , przyszedł do mnie. Nie wiedział , że Ala wraca. Miała być w firmie dopiero jutro ...
Siedzę jak na szpilkach. Nie mogę uwierzyć, że Harry również chce porozmawiać o nas. Nawet się tego nie spodziewała, że nastąpi to dzisiaj. Naprawdę się cieszę, że ...
NIE SPRAWDZONE !!!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Wczoraj gdy wróciliśmy z dziewczynami do domu, od razu zaczęłyśmy się szykować do spania i zasnęłyśmy bardzo szybko ...
,,Chcę Cię mieć zawsze blisko mnie, bo z Tobą chcę być na dobre i na złe. Chcę Cię poznawać z każdym nowym dniem, chce byś był każdym najmilszym snem. Chcę Tylko ...
Dni mijały zaskakująco szybko. Scorpius skończył już 8 miesięcy. Był ciągle uśmiechającym się dzieckiem. Jego błękitne oczy skradły nie jedno serce. Przy tym małym ...
Co się ze mną dzieję? Co się dzieje z moją pewnością siebie i własnym zdaniem? Chciałam się przesiąść, a mimo wszystko zostałam. Jak się okazuje, Kuba ma na mnie ...