Miłosne - str 142

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 12

    - I co mu odpowiedziałaś? - Że zależy, pod jakim względem „bezpiecznie”. Chyba zrozumiał, bo o nic więcej nie pytał- uśmiechnęła się uroczo, wstała i chciała ...

  • Jest-Takie-Miejsce 83

    Zerkam na nasze splecione dłonie. Nie wierzę. Ja i on. My. Idziemy razem za rękę. Nawet nie wiem dokąd. Ani trochę mnie to nie obchodzi. Liczy się tylko ta chwila. Jejku ...

  • Miłość w klasie obok cz.18

    -chyba nie masz na myśli tego, żebym poszła spać do Ciebie?- no on jest chyba szalony. - a czemu nie? –odparł niewzruszony. Wybuchłam śmiechem jednak szybko przybrałam ...

  • The experience 22-23

    22. Wstałam o 6, tak bardzo mi się nie chciało ale wiedziałam, że już dzisiaj wagarów nie mogłam sobie zrobić. Napisałam sms’a do Bartka " Jeśli możesz weź ...

  • O niebo lepiej cz. V

    Dlaczego on musi być taki zmienny? Nie może czasami po prostu przemilczeć pewnych spraw? Chociaż lepiej, że to powiedział, bo wiem na czym stoimy, a raczej stoję- przez ...

  • Skubnij tęczy cz. V (elemele)

    Ta Daam! Tak, dobrze widzicie. Oto i jest część piąta. Moi mili, ja się dopiero rozkręcam. Tradycyjnie czekam na komentarze i wiadomości. Ponoć tytuł już jest zajęty ...

  • Przyjaźń...

    "Przyjaźń jest niewątpliwie najskuteczniejszym lekiem na cierpienia zawiedzionej miłości." — Jane Austen Niebo płakało, a wraz z nim Ona...deszcz mieszał się ...

  • Znowu on #3

    Diana spojrzała na Krystiana z przerażeniem w oczach. On natomiast kompletnie nie przejął się dzwonkiem. Podniósł się do pozycji siedzącej i spojrzał na kobietę ...

  • Historia lubi się powtarzać./ cz.8

    Siedziała na łóżku a w oczach miała łzy, nie pozwalała na to by jakaś pociekła jej po rumianym policzku. Z całych sił pragnęła wyrzucić z głowy, z serca ...

  • Rachel cz. 4

    Historia nigdy nie należała do moich ulubionych przedmiotów. Zwykle nie słucham cichego głosu Pani Isabel. Mówi niemal szeptem, jakby bała się, że ktoś spoza szkoły ją ...

  • Zakład.Cz.7

    Miałam mętlik w głowie. Nie chciałam go zranić a tym bardziej zdradzić a jednak to zrobiłam. Teraz natomiast stałam skulona przed drzwiami jego domu i traciłam całą ...

  • Z życia siatkarki cz.39

    Moja impreza pożegnalna okazała się być wspaniała. Pod koniec nawet Stella do mnie podeszła - Alex, możemy porozmawiać? - Tak - odpowiedziałam i odeszłam na stronę ...

  • Szaleję za tobą 11

    Patrzałam w jeden punkt. Wyobraziłam sobie moje dziecko na mych rękach. Zrobiło mi się słabo. - Mam wyjść ? - Spytała pielęgniarka. - Jeżeli pani może... - Sztucznie ...