Miłosne - str 141

  • Motocyklista III

    Po skończonym prysznicu poszłam do kuchni i zabrałam się za śniadanie. Przez cały czas myślałam dziś o Filipie i jego zniewalającym uśmiechu. To było miłe z jego ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.59

    ,,Taki skurwysyn...kocham Cię Weź mocno mnie obejmij, jakby świat miał dziś się skończyć, Ja chwycę cie mocniej i przytulę, weź mnie dotknij. Wierzchem swojej dłoni ...

  • Życie do góry nogami - cz.15

    Gdy weszliśmy do parku zauważyliśmy kogoś, kładącego na śmietniku kopertę. O dziwo to był ten sam śmietnik z którego ja miałem wziąć wcześniejszy list. Osoba ta ...

  • Tęsknie za Tobą cz.6

    Dziś czekały mnie dwa bardzo ważne zadania: Po pierwsze razem z Dominikiem postanowiliśmy iść do przychodni i poddać się testowi na HiV.W naszym mieście powstał ...

  • Kuzyn Mojej Przyjaciółki cz. 7

    Wieczorem na ławce: - Kochanie.. Jest sprawa. Bo Magda chce iść jutro na dyskoteke z Kamilem, ponieważ Kamil Ma urodziny i chce abyśmy poszli z Nimi. - powiedział Marcin ...

  • Życie to sztuka cz.1

    Prolog Siedzieliśmy razem w basenie rozmawiając o tym jak świetnie było. Księżyc świecił bardzo jasno, a woda była coraz zimniejsza. Nastąpiła godzina szczerości ...

  • Jest-Takie-Miejsce 19

    Po spotkaniu i tych pamiętnych scenkach idę się wykąpać. Jola pod prysznic wchodzi pierwsza. Ja czekając na wolne kabiny i rozmawiam z innymi dziewczynami. Zauważam, że ...

  • Umowa cz.6

    Zanim zaczniesz czytać kolejną część, uprzedzam, że zawiera sporo wulgaryzmów. _________________________________ Dziewczyna wyglądała na prawdę źle. Była blada, miała ...

  • In Love With My StepFather Odcinek 2

    Zeszłam po schodach powolnym krokiem. Na dole zobaczyłam tylko Joe. Kiedy mnie usłyszał obrócił się i spojrzał na mnie. - Gdzie jest moja mama? - zapytałam, podchodząc ...

  • Od porwania do zakochania cz.13

    "Może i faktycznie coś się kończy by coś innego się mogło zacząć. Tylko, że niektóre zakończenia odbijają się na nas zbyt mocno i nie mamy ochoty iść dalej i ...

  • Niewinna miłość, rozdział 6, 7

    Rozdział 6. Zadzwonił budzik. Patrycja ociągała się ze wstaniem, ale usłyszała taty wołanie. - Pysiu śniadanie na stole, chodź. - Już idę, wezmę tylko prysznic ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz.5

    Pójdę do niej- powziąłem za swój plan. Będąc już na miejscu, ujrzałem ją z jakimś facetem- przytulali się, zdecydowanie nie wyglądało to na koleżeński uścisk. No ...

  • Romans, zdrada cz.10

    Postanowiłam ukryć ten test aby on go nie zobaczył.Wrócił on około 18.00, zjedliśmy kolację i poszliśmy obejrzeć jakiś film.Gdy siedzieliśmy i oglądaliśmy, zapytał: ...