Miłosne - str 139

  • ''Mroczny świat'' Prolog

    Szłam samotnie ciemną alejką. Było mi zimno więc szczelniej opatuliłam się płaszczem i zapaliłam papierosa. Usiadłam na ławce i zaczęłam myśleć. Jak to się mogło ...

  • O niebo lepiej cz. III

    * * * Dlaczego mój najlepszy przyjaciel musi być takim kobieciarzem? Sam nim byłem do pewnego momentu, ale w końcu skończyłem z takim życiem. On nie. I prawdę mówiąc ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.9

    - Dzień dobry Asiu – usłyszałam męski głos dyrektora, a za nim do sali wszedł Marcin. Pomyślałam, że go zabiję, bo teraz z pewnością rozniesie się to po całej ...

  • "Mroczny świat" Rozdział 12

    Delikatnie zamrugałam oczami. Byłam przemarznięta i zdezorientowana. Gdzie ja jestem? Co się tutaj dzieje? Poruszyłam się delikatnie na twardym łóżku na którym ...

  • Od porwania do zakochania cz.15

    "Tyle pytań chcę Ci zadać, które mi w głowie siedzą. Ale zbyt boje się, że zadasz mi ból odpowiedzią " Obudziłam się rano, strasznie bolała mnie głowa, z ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.19

    Zakupy przeleciały nam w przyjaznej atmosferze, chociaż dosyć dziwnie było robić z nim zakupy. Znamy się bardzo krótko a ja mam u niego robić kolacje. Sama się sobie ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 15.3

    Tą część dedykuję @ulalala i @Monika21. To specjalnie dla was. Mam nadzieje, że się spodoba. :) Od razu mówię, że nie umiem pisać takich scen. UWAGA +18 ...

  • Jest-Takie-Miejsce 106

    KUBA Muszę przyznać, że Zuza jednak jest większą wariatką, niż zakładałem na początku. Nie jest tylko różową księżniczką, jak twierdzi Olga. Podoba mi się, że ...

  • Kuzyn Mojej Przyjaciółki cz. 2

    Pocałunek ten był niesamowity. Czułam, że to ten jedyny. Miał tak delikatne usta.. Rozkosz! Gdy pocałunek się zakończył popatrzyliśmy Sobie głęboko w oczy ...

  • My boyfriend's brother | Prolog

    Hej, oto moje kolejne opowiadanie, ' Brat mojego chłopaka '. Tu takie krótkie wprowadzenie: Hayley mieszka w akademiku. Przez swoją najlepszą przyjaciółkę a ...

  • Majka cz.9

    9 Po tych słowach od razu przy parze pojawili się Ryan z Amandą i Jack. Kogo jak kogo ale Chada Majka nigdy by się nie spodziewała tutaj spotkać. Wiedział gdzie mieszka jej ...

  • W poszukiwaniu szczęścia cz - 16

    **Oczami Piotrka** Nikogo nie ma w domu jeszcze przez następne 3 tygodnie. Rodzice wyjechali na upragnione wakacje, zostawiając dom pod moją opieką. Właśnie kiedy zamierzam ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 7

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Wstałam bardzo wcześnie i po cichu, by nie obudzić dziewczyn. Uszykowała się do biegania i poszłam na dół, by zjeść śniadanie. Po pół ...