Miłosne - str 137

  • Od porwania do zakochania cz.16

    "Jak mamy nie mówić o rodzinie, Skoro rodzina to wszystko co mamy ? Stałeś po mijej stronie bez względu na to, co przezywałem..."* Obudziłam się rano w sypialni ...

  • Moja Ewa cz.38

    W drodze do domu Ewa w samochodzie zdjęła płaszcz i buty. Więc włączyłem ogrzewanie na maksa by moje kochanie nie zmarzło. Zaparkowałem pod domem i zabraliśmy zakupy ...

  • Jest-Takie-Miejsce 59

    Krzysiek i akcja ciasto za każdym razem wywołują u mnie wiele radości. Wystarczy, że o tym pomyślę. Teraz idę z nimi do szkoły i dobry humor nie opuszcza żadnego z nas ...

  • Koszykarz cz 4

    Oto kolejna część, pisze na tablecie to mogą być błędy, przepraszam. Miłego czytania :* ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 24

    Zerkam na niego niepewnie i muszę przyznać, że zupełnie nie wiem, co ma na myśli. Ale wygląda naprawdę pociągająco. Spoglądam nerwowo na zegarek. Dochodzi dwudziesta ...

  • Impossible (cz.3)

    Szybko odwróciłam się.. Okazało się, że to był Alan.. -Co ty robisz? -wrzasnęłam wkurzona. -Spokojnie. Chciałem cię tylko lekko wystraszyć, żeby było śmiesznie. -No ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 5

    Fabrizio przeczesał dłońmi włosy i odchylił głowę do tyłu. Na ekranie laptopa miał dwa foldery do wyboru: K.Pars /praca i K.Pars/prywatne. Przesuwał kursor z jednego ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 21

    Oczami Adama : Kochaliśmy się, to była najpiękniejsza chwila w moim życiu, jednak wiedziałem, że muszę dać jej trochę czasu, aby oswoiła się z całą sytuacją. Kiedy ...

  • Prawdziwa miłość znienacka

    Eryk i Amelia poznali się na imprezie u wspólnej znajomej. Nieznajomi początkowo siebie nie zauważali, w tym ogromnym tabunie ludzi. Minęła godzina, druga i kolejna. Nagle ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.46

    ,,Dziewczyno moich marzeń chodź tu do Mnie mała jakoś dziwnie się czuję i mam Ochotę na buziaka tak mocno mnie pocałuj Żebym się udusił wiem że romantyzm w tej Chwili ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 12

    Wstałem o dziwo wcześnie. Od razu poszedłem pod prysznic, bo nie zrobiłem tego po powrocie do domu. W miarę ogarnięty udałem się do kuchni się napić. Miałem strasznego ...

  • "Zza krat"

    14. 6. 2003 Dzień jak co dzień. Wstałem rano, ubrałem się i zszedłem na dół, Kaśka mnie wołała. Tak, znów ugotowała jakieś paskudztwo. . Moja siostra. Czasami jest ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 7

    Katarzyna przytrzymała się siedzenia, kiedy samochód podskoczył na wyboju. Jechali czarnym mercedesem SUV-em. Marco był świetnym kierowcą i widać było, że jazda sprawia ...

  • Nosić swoją skórę cz. III

    Bieganie nauczyło mnie, że oddawanie się pasji jest ważniejsze niż sama pasja. Daj się czemuś pochłonąć bez reszty, włóż w to całe serce i determinację, nigdy się ...