Podwójna gra ? Cz.5
Tak wyglądało moje życie... coraz częściej wracam do tych wspomnień. Teraz kiedy mam 22 lata, męża i 3 letniego syna coraz częścięj przypominają mi się te lata. Na ...
Tak wyglądało moje życie... coraz częściej wracam do tych wspomnień. Teraz kiedy mam 22 lata, męża i 3 letniego syna coraz częścięj przypominają mi się te lata. Na ...
Wyżej wyobrażenie Kamila ----------------- Po tym pojechaliśmy do naszego mieszkania. Zaraz jak tylko weszliśmy poszłam po apteczkę, a Roberta posłałam do mojego pokoju ...
- Z Karen?- szepnelam zaskoczona. - Martyna... To jest pojebane.- powiedział. Nie wiedziałam co powiedzieć. Dorian jest z Karen. Karen pierdolone niebieskie końcówki. Jak ...
Szliśmy obok siebie leśną drogą, była chyba 15.. sama nie wiem.. ale coś około tego.. Mieliśmy kosz jedzenia, najadłoby się z niego kilka osób.. mówiłam mu, że to za ...
- czyli możemy się tak po prostu położyć? - a można jakoś inaczej? - no wiesz, można- nie patrzyłam na niego, krępowałam się mój wzrok powędrował na moje dłonie ...
Olga dziś bardzo wcześnie wyszła z domu. Było widać, że coś knuje. Mijając jedną przecznicę, wyciągnęła telefon z kieszeni i wybrała numer Max'a. Napisała do ...
Mam na imię Tomek i mam 18 lat. Poznałem pewną 17-sto letnią fajną, mądrą i piękną dziewczynę o imieniu Karolina która miała piękne duże niebieskie oczka, ciemne ...
DZIEŃ 9 Budzę się tej nocy już nie pierwszy raz. Jest tu. On naprawdę tu jest. To nie jest ani sen, ani skutek mojej wybujałej wyobraźni. Śpi. Jest jeszcze ciemno. Boję ...
- Śledziłeś mnie? - zapytałam bardzo zdziwiona, że on wie gdzie ja mieszkam - Najpierw należałoby się przywitać. Cześć! - powiedział to przy czy obnażył swoje białe ...
Nasza szczęśliwa para ↑ Obudziłam się rano dosyć późno. Myślałam trochę nad wczorajszym wieczorem z Damianem. Na samą myśl uśmiechnęłam się do siebie. Zeszłam ...
Martyna. Na szczęście nikt nie poruszał tematu poronienia. Pieprzone gazety. Musze to powiedzieć Dorianowi, ale dopiero jak będziemy w hotelu. W swoich pokojach sami. Przez ...
Hej wszystkim to znowu ja i przychodzę do Was z drugą częścią mojego opowiadania. Mam nadzieję, że się spodoba. Zaczęłam się budzić. Krztusiłam się i wypluwałam ...
ciąży? - Tak. . – wbiłam wzrok w podłogę. - Demi, cieszę się. - Cieszysz? Joe, będziesz miał trójkę dzieci, a nawet nie skończyłeś jeszcze trzydziestki… niedawno ...
Hej, Jestem Kamila i chodzę do 3 klasy gimnazjum. Dzisiaj po lekcji matematyki byłam trochę poddenerwowana. Nauczyciel czepiał się, ponieważ koleżanka cały czas ...