Zostań ze mną i nie opuszczaj mnie więcej. - Część.1
Daniel i Patrycja zapoznają się i zakochują w sobie w szkole średniej. Jednak niespodziewanie tracą ze sobą kontakt i ich drogi rozchodzą się. Jednak po jakimś czasie los ...
Daniel i Patrycja zapoznają się i zakochują w sobie w szkole średniej. Jednak niespodziewanie tracą ze sobą kontakt i ich drogi rozchodzą się. Jednak po jakimś czasie los ...
Ma takie same oczy , włosy. I zdecydowanie jestem do niego podobna. -Dzień Dobry. Po Twojej minie wnioskuje, że wiesz kim jestem. -Tak. Wiem. Trochę Ci zajęło ujawnienie ...
Dorian. Wybacze im to. Chcieli zobaczyć Martynę. Ale kurwa jak sobie pomyślę, że teraz byłaby naga w łóżku a ja mógłbym robić z nią co chce to czuje złość. -Gdzie ...
Nie mam zbyt wiele czasu na zastanawianie się, więc decyzję podejmuję szybko. A co tam. Raz się żyje. Choć z natury jestem spokojna i poukładana, paradoksalnie uwielbiam ...
Następnego ranka. Kiedy się obudziłam szybko odszukałam wśród pościeli mój telefon. Joe napisał do mnie... podniosłam mój telefon, ale zaraz go odłożyłam. Nie ...
* Oczami Pawła* Patrzę na nią jak właśnie oddala się od mojego samochodu, ostrożnie stawia każdy swój krok. Jestem pewny, że Paula doskonale sobie zdaje sprawę z tego ...
Miała być jutro ale za niedługo wyjeżdżam w nasze piękne Polskie Tatry to Was jeszcze pomęczę moimi opowiadaniem :D ************************* Zaczęliśmy ten sparing ...
Nadal leży na moich kolanach i nawet na chwilę nie otwiera oczu. Chyba jest mu wygodnie. Moja ręka idealnie wpasowuje się w jego włosy. Jest mi wyjątkowo dobrze. Bardzo bym ...
Dni z Filipem mijały mi fantastycznie. Gdy tylko mogłam spędzałam z nim każdą wolną chwilę, ale wszystko co dobre kiedyś się kończy. Zbliżał się mój dzień wyjazdu ...
Oczami Bartka. Nie wiem ile czasu spacerowałem... Wiedziałem, że wybiorę Blankę, jednak jak mam pogodzić się ze stratą dziecka... Postanowiłem jednak wrócić do ...
Szedł powoli szkolnym korytarzem, panujący tutaj półmrok wydawał mu się całkiem ciekawy. Korytarze zazwyczaj pełne ludzi i przepełnione gwarą, teraz przedstawiały się ...
Czuję podstęp. Nie jestem głupia i zawsze wiem, kiedy Jolka próbuje coś przede mną ukryć. Nie zdarza się to często, dlatego tak łatwo jest mi rozpoznać diametralną ...
- To nie tak miało być. Byłem jeszcze wtedy gówniarzem, który nie wie czego chce w życiu. Chciałem posmakować wolności. Żałuję, ale nie zmienię tego. Jesteś dla mnie ...
Na zdjęciu Corin Wstrzymałem oddech. Przede mną stali Corin i Ashton. Sytuacja nie wygladala najlepiej Ashton to młody mężczyzna, ma 24 lata. Jest mojego wzrostu i tak samo ...