Miłosne - str 132

  • "Nieznajomy" cz. 1

    Był wysokim brunetem o orzechowych oczach, ciemna skóra kontrastowała z śnieżnobiałym śniegiem. jego spojrzenie było powalające, nie mogłam oderwać od niego ...

  • Skatepark - Koniec!

    No więc nie będzie następnej części. Tak w skrócie wam opowiem wszystko. Seba ma inną, nasze drogi się rozeszły. Po prostu powiedział mi ze związki nie są dla niego ...

  • Czy można się zmienić ? cz.5

    Wciąż czuła jego uderzenie na policzku. Siedziała w samochodzie Huberta, ale nie powiedziała nawet słowa. Nie chciała nic mówić. Pragnęła znaleźć się w swoim pokoju ...

  • Blood bound

    Od wczoraj jestem w nowej szkole. Wszyscy noszą idealnie wyprasowane mundurki, a nauczyciele wyglądają tak jakby mieli ochotę nas wszystkich wytresować. Budynek był ...

  • Nowa Ja (46)

    - Kaja? - Lucas? - Muszę ci coś powiedzieć - Słucham? - Nie kocham cię dlatego, że cię potrzebuje.. potrzebuję cię bo cię kocham.. Tak.. ja zwykły chłopak pokochałem ...

  • For you here and now:Love cz.9

    -No. Postaraliście się. -powiedziałem do chłopaków, gdy staliśmy już w recepcji w bardzo zajebistym hotelu. - I to jak. Mam nadzieje, że mi tez kiedyś zrobisz taki ...

  • Nowe życie cz.3

    Hej to znowu ja. Mam nadzieje, że się Wam spodoba. Piszcie co sądzicie Coś przerwało mój sen. Jakiś dźwięk tuż nad moją głową nie dawał o sobie zapomnieć ...

  • Historia Aśki 12

    Przy kawie dobrze się nam rozmawiało. Robert wytłumaczył mi sporo rzeczy związanych z moimi obowiązkami, jakie czekają mnie w pracy. -Mam taką nadzieję, że będę mogła ...

  • For you here and now: Tour cz.2

    Ewelina. Alex nie przyjechał. Ogolnie rozmawiamy... Ale nasza sytuacja jest hmm... Zła? Tak można powiedzieć. A czemu ? Bo dowiedział sie , że dalej koleguje sie z Conorem ...

  • Jest-Takie-Miejsce 104

    Nie miałam pewności, czy przyjaciółka się zgodzi. Jak zawsze nieprzewidywalna Jolanta od razu podłapała temat i pełna radości zaczęła zbiegać na dół. Ruszam za nią ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 2

    Wstałam po godzinie dziesiątej. Byłam wypoczęta i szczęśliwa, ponieważ nie musiałam tak wcześnie wstawać. Nie marnując czasu poszłam się szybko odświeżyć i ładnie ...

  • Otwórz się dla miłości cz.8

    Witajcie moi mili! Dzięki za wszystkie komentarze i proszę o więcej, i więcej, i więcej :D Z tego miejsca chciałbym pozdrowić jedną osobę, jednak nie powiem jej imienia ( ...

  • NIgdy o Tobie nie zapomnę cz. 3

    Dłoń mężczyzny była ciepła i silna, całkowicie pasowała do faceta, który stał na przeciwko mnie i uważnie z niepokojem przeglądał się mojej twarzy. Chciałam coś ...

  • Jest-Takie-Miejsce 99

    Co on gada?? Jakie oświadczyny? Teraz to ja zatracam się w marzeniach. Najlepsze jest to, że gdyby teraz klęknął i zapytał, czy chcę, to bez najmniejszej chwili zawahania ...