Miłosne - str 133

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 17

    Dziewczyna ze łzami w oczach podeszła do mnie i spojrzała mi głęboko w oczy. Staliśmy blisko siebie, słyszałem jej przyśpieszony oddech. Nagle zamknęła oczy i bez ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.8

    ##Następnego dnia - 28 czerwca## **Oczami Natalki** Dzisiaj moje urodziny i impreza, która zaczyna się o 19.00 w moim domu. Wcześniej jestem umówiona z Gosią, musimy ...

  • Z życia siatkarki cz.21

    Witam ;* a więc katowania Was ciąg dalszy. Ale spokojnie już nie długo będą dodawane co 2-3 dni :P ****************************** Leżeliśmy na swoich łóżkach i nic ...

  • For you here and now:Love cz.6

    Poszliśmy po wino a później do domu Jamesa. Wybraliśmy horror bo oboje lubimy takie filmy. Osiedliśmy na kanapie i popijając wino oglądaliśmy film. Mój telefon ...

  • Bądź Moją Księżniczką 4

    Na zdjęciu Victor Przytrzymał mnie jeszcze chwilę pozwalając chłonąć zapach swoich perfum. Jednak ta chwila nie trwała długo. Po kilku sekundach staliśmy na przeciw ...

  • Spotkanie po latach.Cz.1

    Biegła przez las, wciąż czując za sobą jego kroki.Był coraz bliżej, czuła to.Zatrzymała się nerwowo rozglądając po ciemnym lesie, zgubiła się i to przerażało ją ...

  • Fałszywa zdrada cz. II

    Minął miesiąc odkąd opuściła tamto mieszkanie. Była w nim raz, dosłownie na chwilkę. Chciała odebrać swoje rzeczy. Kiedy weszła do ich mieszkania od razu w jej nos ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 32

    Nigdy nie zapomnę tego uczucia. Będąc odwrócona nagle poczułam czyjąś dłoń na swoim ramieniu, ze strachu byłam cała sparaliżowana, nie mogłam się ruszyć. -Zuzia ...

  • Totalna pomyłka cz.8

    . . . (miesiąc później) -Cholera - wykrzyczałam - spóźnia mi się Byłam w szoku, nie wiedziałam co robić, przecież to nie może być prawda, nie mogę być w ciąży ! ...

  • Księżniczka i łobuz [2]

    Przyszła do domu i usiadła na kanapie w salonie, zdjęła wysokie szpilki, spięła włosy w wysoki kucyk. Przebrała się w krótkie spodenki i koszulkę. Chwyciła telefon i ...

  • Wszystko przeciw mnie? Cz.1

    Wierciła się niecierpliwie w ławce czekając, aż wreszcie zabrzmi, jakże upragniony dzwonek. Kiedy tylko go usłyszała poderwała się na równe nogi, wkładając szybko ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.48

    ,,Zaśpiewałbym Ci do snu jedną piosenkę Poczułbym jak Twoje serce, nagle staje się miękkie Chce zobaczyć w oku łezkę, jedną prawdziwą I już nigdy w życiu więcej nie ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 8

    Kwiaty podarowałem jakiejś starszej Pani, która właśnie przechodziła obok. - Olaf! Poczekaj- usłyszałem za sobą tak dobrze znany mi głos, ale nie zatrzymałem się ...

  • Moja BEE cz.7

    Wracaliśmy powoli do hotelu raz z powodu tego że Bee wracała boso po drugie przez upał nie wspominając jak mi było gorąco w okolicach jąder. Bee stąpała uważnie by nie ...