Miłosne - str 136

  • To na Ciebie czekałem cz.52

    Pierwsza wątpliwość dopadła Jakuba wtedy, gdy usłyszał nazwisko dziewczyny swojego syna, druga gdy spojrzał w jej oczy. Te dwie rzeczy wystarczyły aby w jego umyśle ...

  • To nie bajka #2

    Nastał ranek, postanowiłam sobie że dziś nie idę do szkoły. Poszłam wziąć kąpiel, a potem ubrałam bieliznę, a na to krótki szlafrok i wyszłam na śniadanie. Byłam ...

  • Czy można się zmienić ? cz.6

    Z Dedykacją dla Czarnyrafal i NataliaO Miłej Lektury :) Przez całą lekcje nie mogła się skupić. Siedziała już na trzeciej lekcji, słysząc ciche szepty koleżanek i ...

  • Czy można się zmienić ? cz.4

    Kinga wpatrywała się zaciekawiona na speszoną, niemal białą twarz chłopaka. - Ona jest - zawiesił głos, nie spuszczając wzroku z jej twarzy. Blondynka uważnie ...

  • Jest-Takie-Miejsce 7

    DZIEŃ 3 Słyszę tupot glanów i już wiem, co się szykuje. Fokus wkracza, żeby zrobić nam pobudkę. Głośno krzyczy, więc wstaję bez żadnych wymówek. Przebieram się w ...

  • Inne miasto inne życie cz11

    Do 20 ćwiczyłam z nim matematykę, a poźniej odprowadził mnie do domu. Dziś środa, jutro wigilię klasowe, a w sobote zaczynają się święta. Wstałam uśmiechnięta i ...

  • Idealna Skaza

    Niemal zadrżałem z ekstazji słysząc jak winda z cichym szmerem zatrzymała się na moim piętrze. Wiedziałem, że to ona. Kierowca chwilę temu dał mi znać, że dotarli na ...

  • Nowe życie cz.5

    Jedliśmy pyszne lody siedząc przy jednym ze stolików przy lodziarni. Ja jednak myślami byłam gdzie indziej. Najpierw na korytarzu przy błękitnych oczach które należały ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 20

    "ZAWA-BUD. Radosław Zawadzki. Prezes” przeczytał z zadowoleniem napis na nowej tabliczce, gotowej do powieszenia na drzwiach. Już miał wychodzić, kiedy pojawił się ...

  • Wakacje z przyjaciółmi cz.V

    ... -I jak tam Agatka? -A dobrze -A co z Dawidem? -A co ma być? -No to ty masz mi powiedzieć -Hm.. Cudownie, ale teraz idę pod prysznic, bo twój ukochany właśnie wyszedł ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.27

    Wstał ze swojego fotela i podszedł do mnie od tyłu, nachylił się i wtulił we mnie wciągając mój zapach, ucałował mój kark i językiem przejechał po nim, przeszedł ...

  • Ostra gra - Prolog + rozdział 1, 2

    Prolog Otworzyłam oczy. Rozejrzałam się dookoła i dopiero po chwili zdałam sobie sprawę, że nie jestem u siebie. Że w ogóle nie znam tego miejsca! Gwałtownie podniosłam ...

  • Motocyklista XIX

    Dziś jest ten dzień. Koniec roku. Zakończenie zaczyna się o 9, a jest kilka minut po siódmej, mam trochę czasu. Wstałam i podeszłam do szafy na której wisiało mój ...

  • Rachel cz. 3

    -Zostaw ją, jeśli się nie mylę, to macie o wiele ciekawsze zajęcia niż zaczepianie młodszych dziewczyn - cedzę każde słowo z osobna. Podchodzę do Jasmin łapiąc ją w ...