Miłosne - str 138

  • Nosić swoją skórę cz. III

    Bieganie nauczyło mnie, że oddawanie się pasji jest ważniejsze niż sama pasja. Daj się czemuś pochłonąć bez reszty, włóż w to całe serce i determinację, nigdy się ...

  • Motocyklista V

    Nawet nie wiedziałam kiedy dojechaliśmy na miejsce. Otworzyłam oczy i nie widziałam za dużo, miałam na głowie kask, a do tego jest przyciemniany. Odsunęłam się od ...

  • Historia lubi się powtarzać./ cz.1

    20 lat wcześniej. -Musisz dać sobie spokój z tym łajdakiem!- Krzyczała.- Wykorzysta Cię i zostawi!- Była pewna swojego zdania. -Dlaczego tak sądzisz?!- Zapytała jej ...

  • Romans, zdrada cz.22 OSTATNIA

    Parę dni pózniej znów zadzwonił do mnie adwokat Piotrka, ponownie prosząc o spotkanie.Zgodziłam się żeby mieć tylko święty spokój chociaż Nikodem mi tego ...

  • Internetowa Miłość cz. 2

    Zmęczona obudziła się nad ranem spojrzała na budzik ups.. Do szkoły... Wstała ubrała się i wyszła, dotarła do szkoły równo z dzwonkiem. Wbiegła do klasy i siedziała ...

  • To nie bajka #39 :D

    Rano obudziłam się obok Mikołaja. Słodko śpi. -Dzień dobry skarbie. - Uśmiechnął się, ale oczu nadal nie otworzył. -Długo nie śpisz? - Spytałam. -Od jakieś godziny ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.35

    Przebudziłam się nad ranem, ponieważ było mi nieco gorąco Łukasz wtulony było w moje ciało przepasał mnie ręką w pasie. Próbowałam się odwrócić w jego stronę lecz ...

  • Jest-Takie-Miejsce 49

    Roześmiani idziemy da stołówkę. - Mówiłem ci, że tak będzie, a ty się stresowałaś, że tym razem pokłócili się na dobre – mówi Damian do Jolki. - Wystraszyli ...

  • Krótkie opowiadania cz. 1

    Dokładnie dziesięć lat minęło odkąd zaczęliśmy ze sobą być, kiedy mój facet poprosił mnie o rękę. Moja odpowiedź była tak zwyczajna i przewidywalna jak jedzenie ...

  • Niezapomniane wakacje cz.15

    Jest długo oczekiwana kolejna część. Przepraszam, że tak długo czekaliście. _____________ Moje i Wery oczy przeżyły szok, gdyż moim nowym kolegą okazał się, nie kto ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 28

    Mocno ją do siebie przytuliłem, po czym delikatnie pocałowałem. -Dobra zapomnijmy o tym. -A uśmiechniesz się do mnie? -Lepiej powiedz co ty tu robisz?- powiedziała lekko ...

  • Kuzyn Mojej Przyjaciółki cz. 8

    Prawda jest taka, że nigdy nikt nie sprawił abym poczuła się tak wyjątkowo. To niesamowite uczucie wiedząć, że Ma się dla kogo żyć.. Że jest się dla kogoś całym ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.50

    Podejdź do mnie przytul się na chwile jeszcze, zamknij oczy, słyszysz jak kocham krzyczy serce, zamknij raz jeszcze oczy na chwile szczęście, tylko w ten sposób możesz ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 6

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Wstałam bardzo wcześnie, by zdążyć jeszcze przed treningiem chłopaków poćwiczyć nowy układ na sali. Siedziałam tam do 14, aż przyszła po ...