Miłosne - str 140

  • Truskawkowy shake cz.17

    Em na ognisku ↑ Dziś dzień kiedy wyjeżdżam do babci. Może to i dobry pomysł... Odpocznę od wszystkich i spróbuję zapomnieć jaką krzywdę wyrządził mi Alan ...

  • Mimo wszystko.

    Aleksandra miała 23 lata i była mamą 4 - letniego Antosia. Była samotną matką, która wychowywała synka najlepiej jak tylko potrafiła. Antoś miał czarne jak noc włoski ...

  • Prawdziwy przyjaciel II

    No i się zaczęło..poranne wstawanie. Pierwszy dzień, a ja już mam dość. Zwłaszcza teraz gdy za oknem pogoda jest straszna. Ale dość użalania się nad sobą pora wstać ...

  • Pomocny Remek

    Była sobota - wreszcie dzień wolny od szkoły. Siedemnastoletni Remek wyszedł spotkać się ze swoją dziewczyną - rok młodszą Eweliną. Ewelina już wcześniej poprosiła ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.26

    Zaczęłam się budzić, powoli docierało do mnie gdzie się znajduję. Że jestem w łóżku Pawła. W pokoju nie było za jasno, ponieważ rolety były zaciągnięte do ...

  • Jest-Takie-Miejsce 78

    No cały Kuba. Jestem w chwilowym szoku. Zaniemówiłam. On naprawdę nigdy, przenigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. Bez żadnego zastanowienia, bez skrępowania, odważnie i ...

  • Miłość w klasie obok. cz.16

    Wystukałam na domofonie kod i otworzyły się drzwi. –No ile mam jeszcze czekać na tą windę, - burknęłam pod nosem, - w końcu. Kurde na którym on miesza 6 czy 5 ? dobra ...

  • Wierzyć w ciepło dni. Cz. 13

    Otworzyłam oczy. Nie byłam w domu. Nie byłam w szpitalu. Przekręciłam lekko głowę. Dom? Meble, kanapa, telewizor. Bardzo bogato wyposażone … miejsce? - Jak Ci się ...

  • Terapeutyczna Miłość

    WSTĘP Odkąd sięgam pamięcią zawsze miałam problemy z własną samooceną. Już w przedszkolu było pod górę, a potem wcale nie lepiej. Swój pierwszy dzień w szkole ...

  • To nie bajka #15

    Rano obudziły mnie głosy dochodzące z kuchni. Postanowiłam nie wychodzić z pokoju tylko posłuchać. ------Mikołaj------ Stoję w kuchni i rozmawiam z Kubą, Martyna jeszcze ...

  • Jest-Takie-Miejsce 107

    DZIEŃ 10 Jejku, nawet nie wiem, kiedy zasnęłam. Otwieram oczy i próbuję się przeciągnąć. Jest jakoś ciasno. Kuba. Jest. Naprawdę leży obok mnie. Czyli to nie był sen ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 20

    ` Cześć Wam! ;) Na początku muszę zabrać szybciutko „głos”. Jeśli chodzi o tą część to hmm... Pewnie będą zawiedzeni wszyscy, którzy oczekiwali na poznanie ...

  • HARSH #30

    Cholera. Nie chcę jej okłamywać. Fakt, że zaczęła się przede mną otwierać, a ja miałbym ją okłamać jest niedobry. Brook spogląda na mnie niepewnie, a ja biję się z ...