Miłosne - str 135

  • Moja Ewa cz.36

    W nocy Ewa długo nie dała mi zasnąć , zaraz po prysznicu z rzuciła z siebie ręcznik i dosiadła mojego drążka. Było już chyba po 2 w nocy , gdy powiedziała: -Wiesz ...

  • Przypadkowa miłość cz.7

    Obudziłam się w szpitalu. W Sali leżałam sama, nie było tu żadnej żywej duszy. Było za to szaro i ponuro. Bardzo bolała mi głowa, nie wiedziałam dlaczego tu się ...

  • Czy można się zmienić ? cz.2

    Wielka, czarna kukułka, skazywała na trzynastą trzydzieści. Spojrzała na zegar, wiszący na fioletowej ścianie i przypomniała sobie obietnice daną Przemkowi. Chłopak był ...

  • Zakład.cz.26 - Ostatnia

    Obudziłam się zalana potem, rozejrzałam się po mieszkaniu, uświadamiając sobie, że śmierć Damiana była zwykłym snem, koszmarem z którego udało mi się obudzić ...

  • Para idealna. [8]

    Nazajutrz... Gdy tylko Majka się obudziła poczuła dziwne ciepło na skórze, to był Patryk. Patryk: - Dzień Dobry Kochanie. Majka: - Hej Misiu. Patryk: - Wyspała się moja ...

  • Dlaczego ja go pokochalam?

    Moja koleżanka z klasy podała swojemu wujkowi mój nr kom, który ma 19 lat i tak się wszystko zaczęło. Zaczęłam się z nim spotykać. Byłam z nim 3 lata i cały czas mnie ...

  • Motocyklista VIII

    Obudziłam się około 6 spojrzałam za okno, pogoda nie była za ciekawa. Szare chmury rozciągające się po całym niebie. To spowodowało, że zatęskniłam za babcią i ...

  • Instruktor cz.2

    Sandra była razem z Markiem na spacerze. Pogoda im dopisywała. Było bardzo gorąco, dlatego też dziewczyna założyła niebieskie japonki i przecudną błękitną sukienkę ...

  • Miłość i przeznaczenie X

    Poleżałam na tym leżaku nawet dłużej niż godzinę i zabrałam się do hotelu. Im szybciej tam pójdę, tym lepiej. Zaraz zacznie gadać, że jakichś facetów tam podrywam ...

  • Szaleję za tobą 3

    Po tym jak Marcin oparł mnie o ścianę podwinął mi rękaw od bluzy gdzie miałam ślady od żyletki. - Dlaczego to sobie robisz.. Klara nie boli cię to ? Nie warto ! - Zaraz ...

  • Bańka mydlana. cz.20

    -Proszę pomóż jej wrócić!- Jack krzyczał na Andy’ego, ciągle tuląc do siebie ciało dziewczyny. Sam nie wie co się w tym momencie z nim dzieje. Nie może się ...

  • Niezapomniane wakacje cz.3

    Ciąg dalszy myślę, że się spodoba _______ Pod naszym domem stał już Piotrek i czekaliśmy już tylko na moją przyjaciółkę, która zaraz do nas dołączyła. I w ...