Wakacyjne zauroczenie
To było latem. Pracowałam w Holandii. Pewnego dnia nadszedł dzień powrotu do domu na tydzień czasu. Pomijając, że byłam umówiona z jednym z przewoźników, że w/w dnia ...
To było latem. Pracowałam w Holandii. Pewnego dnia nadszedł dzień powrotu do domu na tydzień czasu. Pomijając, że byłam umówiona z jednym z przewoźników, że w/w dnia ...
Kolejny dzień, chyba najgorszy jaki może być w tygodniu. Przez cały dzień ciężkie lekcje, nie wiem jak to przetrwam. O dziwo obudziłam się sama, bez pomocy budzika ...
Poranne promienie słońca obudziły mnie brutalnie oświetlając mi oczy. Spojrzałam w stronę ukochanego – Mati smacznie spał obejmując mnie pasie. Starając się go nie ...
Zrobiony własnoręcznie moją najlepszą szminką napis PRAGNĘ CIĘ, na jednej ze ścian mojej sypialni dobitnie świadczył o tym, jak wielka była moja desperacja. Byłam ...
- Marita? - pytanie powtórzyło się. Spojrzałam zapłakanym wzrokiem w stronę dźwięku. W drzwiach schowka stał Matt. Jego spojrzenie wyrażało zaniepokojenie i troskę ...
Możecie mi wierzyć, lub nie, ale ta historia wydarzyła się naprawdę. Dawno temu spisałem ją dla siebie, żeby wspomnienia się nie zatarły. Jestem wciąż tak samo ...
Rano gdy się obudziłam Mikołaja nie było. Wzięłam telefon do ręki żeby sprawdzić która godzina, na wyświetlaczu widniała9.30 no świetnie, postanowiłam ze jeszcze ...
Załamana dziewczyna znów zaczęła płakać. Była bardzo zła na siebie, że jak zwykle dała się ponieść emocjom. Nie chciało jej się żyć, wiedziała jednak, że ...
-Laura.. daj spokój. Ja nic do niego nie czuje. Wiesz przecież jak ja nienawidzę popu... mogłabyś mi zaufać! - krzyczałam. Nie miałam zamiaru słuchać jej wielkich ...
Mijały nam dni na luzie to znaczy Ewa co rano wyciągała mnie na bieganie i za każdym razem mieliśmy przerwę na polanie. Każdego rana wymyślała inny strój do biegów a to ...
- Senator zawsze uważał, że wie, co jest dla wszystkich najlepsze, a szczególnie dla jego własnej rodziny. Nie interesowało go Patti Cornell. tylko jego wnuczka. - Jestem w ...
Otworzyłam oczy.Byłam w domu, tak bardzo mnie to cieszyło.Chciałam wstać ale ból jaki mi to sprawiało kazał dalej leżeć.Ale jak ja się tu znalazłam?Przecież byłam na ...
Rano obudziłam się pierwsza. Maja jeszcze spala, więc postanowiłam zrobić nam przepyszne śniadanie. Ubrałam krótkie dresowe spodenki i luźną czarną bluzkę. Zeszłam na ...
Dziś mam zły dzień. Jestem na silnych lekach antydepresyjnych. Chcecie szczerze? Proszę bardzo. Nie interesuje mnie, czy będziecie to czytać. Mam gdzieś, czy Wam to się ...