Miłosne - str 127

  • Od Nowa 2 cz.12

    Podjechaliśmy pod Dom Damiana który byl juz wykończony i wyglądał oszałamiająco. Konrad nic nie powiedział na nasza „nowinę” co jest dosyć dziwne. Zanieśli moje ...

  • Świat według Suzan cz.1

    Do końca roku szkolnego zostało już tylko parę dni. Czas leciał dość szybko. Lekcje spędzaliśmy na rozmowie a nie na nauce. Ostatni dzwonek, później tylko uroczystość ...

  • The experience cz 1

    Właśnie jesteśmy na etapie przeprowadzki z niewielkiego mieszkanka w bloku do prawdziwego domu. Będąc małą dziewczynką zawsze marzyłam o domu z ogródkiem w którym ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.45

    ,,Dla siebie, dla nas sercem musisz bić, by twoje włosy znów rozwiał watr, musisz tylko słuchać jego rad, ono przecież tak jak Ty, czasem gubi jedną z dróg, Czy na ...

  • Awanturnik... ale jaki przystojny? III

    -Jednak przyszłaś? - powiedział a właściwie zapytał brunet. Na jego twarzy widoczne jest zdumienie i coś jakby zachwyt, ale nie mogę tego rozszyfrować. -Zaprosiłeś mnie ...

  • Historia prawdziwej miłości. cz. 1

    To jest moje pierwsze opowiadanie, więc proszę o wyrozumiałość. Ostatnie dni były koszmarem. Moja przyjaciółka zachorowała i nie miała dla mnie czasu, rozumiecie, pogoń ...

  • Jest-Takie-Miejsce 63

    - Ja mam udawać twojego chłopaka?? – pyta Damian i wytrzeszcza na mnie oczy – Bardzo chętnie, naprawdę, tylko, że on w to nie uwierzy. - Dlaczego? - Widział mnie tyle ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 3

    Kiedy dochodzimy do najbliższego pustego miejsca, odcinam jej drogę ucieczki, chociaż wiem, że wcale by nie uciekła- nawet gdyby miała taką możliwość. Jedno spojrzenie w ...

  • Amadeusz 7

    Miałem płytki sen. Kiedyś była to dla mnie zmora i udręka, ale teraz nie sprawiało mi to większego problemu, poza takimi nocami jak ta. Wystarczyło wyciszyć telefon i ...

  • Wakacyjny wyjazd cz.2

    -Wstawaj śpiochu-Powiedział -Ohhh... Co jest ?-Spytałam -Jesteśmy już na miejscu. Przecierając oczy rozejrzałam się po autokarze. Byliśmy sami. -Gdzie reszta?- Zapytałam ...

  • W poszukiwaniu szczęścia cz - 23

    I**Oczami Huberta** Trwamy chyba w tym pocałunku już kilka minut i podczas tego czasu zdarzyliśmy przenieść się na łóżko. Leżę na niej i całuję ją tak jakby miał ...

  • Prawdziwy przyjaciel XXI

    Po wyjściu, a raczej wybiegnięciu z kawiarni od razu poszłam do domu. Byłam wściekła na Tymka. Jak mógł mnie tak okłamać?! Miał być on i jeszcze jego koledzy, a jakoś ...

  • Wyścig po miłość cz.8

    *** oczami Oliwki*** Nie mogłam wstać bo motor przygniatał mi nogi a nie miałam siły go podnieść. Czułam że krew mi leci z wargi i łuku brwiowego. W moich oczach ...

  • Z pamiętnika nastoletniego geja #4

    13 października 2017r. godz. 21:30 Od ostatniej notki minął niespełna tydzień – kilka dni pełnych nowości. Chłopak, którego poznałem, okazał się być niesamowity! ...