Miłosne - str 126

  • Uczucia Kaliny cz. 6

    Rozmawiali ze sobą na różne tematy i o różnych porach dnia i nocy. Kiedy nie rozmawiali to pisali SMS-y. Nawiązała się między nimi pewna więź. Okazało się, że Rafał ...

  • For you here and now:Love cz.7

    -Dlaczego? - zapytał cicho. - Nie teraz. -odpowiedziałam. - Powinieneś już iść. Za dwa dni ślub. Spotkamy się wtedy. - Nie chce iść. Chce zostać przy tobie. - Dobrze ...

  • W poszukiwaniu szczęścia - cz.5

    **Oczami Huberta** - Jak już słyszałeś muszę się zbierać, miło było Cię zobaczyć - uśmiecha się i czeka na moje słowa, a ja patrzę na nią zachwycony - powiesz ...

  • Dziewczyna w dresach XI

    - Może dokończymy to co przerwał Marek w kuchni? - Rafał był pewny siebie. - Puść ją, nie chcę, żeby ucierpiała. - spokojnie ciągnął Paweł. - Myślisz, że ...

  • Dramione. Część 5

    Wrócili zmęczeni do domu. Ginny bardzo cieszyła się z tego, że zostanie ciocią. Kamień spadł jej z serca gdy Hermiona jej przebaczyła. -Padam z nóg. - powiedział Pan ...

  • Prawdziwy przyjaciel IX

    Od rana byłam nie w humorze. Nie tylko, że nie spałam przez calutką noc, ale też dlaczego co powiedziałam Arturowi. Co mi w ogóle strzeliło do głowy, żeby tak ...

  • To na Ciebie czekałem cz.56

    Tłok na uczelnianych korytarzach nasilał się co raz bardziej. Studenci zgromadzeni w mniejsze bądź większe grupki, przemieszczali się w poszukiwaniu swoich sal ...

  • Nowa Ja (45)

    Biegłam w stronę Klaudii, jej synka i Weroniki. Były razem ze mną u tego faceta, pomagałyśmy sobie.. - Cieszę się, że was widzę!- krzyknęłam przytulając każdą po ...

  • Z życia siatkarki cz.41

    Cholera jasna ! Zaspałam! Wspaniały Bruno obudził mnie gdy zadzwonił czy mnie podwieźć. Zgodziłam się i szybko założyłam pierwsze lepsze ciuchy lekki make-up i włosy ...

  • Jest-Takie-Miejsce 5

    O dziewiętnastej mamy grać na boisku w jakąś grę zespołową. Schodzę na dół, w poszukiwaniu chłopaków, których polubiłam: Franka, Mikołaja i Krzyśka. Chcę wejść ...

  • Diabeł w przebraniu anioła 1

    Cholera, znowu szkoła, dlaczego te wakacje się już skończyły, a było tak fajnie. Codzienne wstawanie rano kiedy pasuje, balowanie do późna... ach piękne czasy, ale ...

  • Życie do góry nogami - cz.25

    Do sali weszli policjanci i stanęli przed cała klasą. Cały trząsłem się ze strachu. Boże…jeżeli ona naprawdę coś sobie zrobiła? To wszystko moja wina… Co ja ...

  • Moja miłość (dni następne cz.20)

    Wokół mnie jest ciemność. Nic nie widzę, nic nie słyszę. Zaczynam się coraz bardziej bać. Co się stało? Gdzie ja jestem? Co się dzieje? Te pytania toczyły się w ...

  • "Rodzinna" Miłość cz. 7

    -Mariko obudź się - usłyszałam delikatny głos Marcela, wstałam nerwowo, spoglądnęłam na zegarek : za 10 trzecia -Spokojnie, obudziłem cię bo usłyszałem że rodzice ...