Miłosne - str 128

  • Czerwona szminka

    Z zakończenia roku szkolnego wracałam w mieszanym nastroju. Wakacje. Czas wolny, można spać do południa, spędzać każdą wolną chwilę z przyjaciółmi i wylegiwać się ...

  • Miłość z przypadku cz. 3

    Gdy się obudziłam było około 22. Jeju spałam, aż 6 godzin. Szybko zerwałam się z łóżka. Zbiegłam na dół i skierowałam się do kuchni gdzie zastałam Adriana. Byłam ...

  • Zakład.cz.24

    Przez całą drogę jechaliśmy w ciszy. Wciąż w uszach dudniły mi słowa jej mamy i nie wiedziałem co to wszystko ma znaczyć. Jak to, wybaczyła? co miała mi wybaczyć? ...

  • Bronię się przed tobą

    Sophie Dziewiętnaste urodziny. Szalone imprezy, wiadomo "te sprawy", dużo alkoholu i łapanie jedynek, które grożą wywaleniem, a najbardziej z matmy. Matma mnie nie ...

  • HARSH #40

    Rozdział zawiera sceny erotyczne. Czytasz na własną odpowiedzialność. Promienie słoneczne wpadają przez przeszkloną ścianę, przez co drażnią moje powieki. Odwracam ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 30

    Kancelaria prowadzona przez Karolinę, Andrzeja i Olka mieściła się w samym centrum miasta. Mieszkanie w starej kamienicy, które przed laty zajmowała babcia Andrzeja ...

  • Miłość w klasie obok cz.10

    W drodze powrotnej wracaliśmy do domu trzymając się za ręce, mijający nas ludzie mogli nas spostrzegać jako parę niestety jeszcze tak nie mogłam nas nazwać. Ostre ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.24

    W szkole czułam się dosyć dziwnie, jakby obco. Miałam wrażenie, że już wieki w niej nie byłam, przez nadmiar ostatnich wydarzeń. Średnio mogłam się odnaleźć na ...

  • For you here and now: Forgive me cz.5

    Dorian. Szliśmy do domu i sie nie odzywaliśmy. Ja myślałem o tym wszystkim. Nie wiem kompletnie co mam zrobić. Czuję, że ją tracę z każdym dniem oddala sie ode mnie ...

  • Zakochałam się w nim część 1

    - Odkąd pamiętam, to zdjęcie zawsze wywoływało u mnie jakieś mieszane uczucia, pomimo tego, że wiem, jak bardzo się kochacie... - Bo dobrze wiesz, co zrobił Jake, po tym ...

  • Z życia siatkarki cz.40

    Budzik w moim telefonie dał o sobie znać,szybko go wyłączyłam i leniwie wstałam z łóżka. Stanęłam przed lustrem i westchnęłam. Zmieniłam się przez te 5 lat. Moje ...

  • Jest-Takie-Miejsce 97

    Cieszę się, że między mną, a nim znowu wszystko jest w normie. Napawam się jego bliskością i wdycham zapach jego perfum. To wszystko trwa krótką chwilę, bo wyswobadzam ...

  • Wakacje cz.14

    Było późno, więc położyłam się spać, jednak nie umiałam zasnąć, ciągle o nim myślałam. Miałam satysfakcję z tego co mu powiedziałam. Poza tym za niedługo ...

  • Życie do góry nogami - cz.24

    Wszedł do sali, podszedł do mnie i powiedział: - Na szczęście wszystko jest już dobrze, i jutro zostanie pan wypisany Kamień spadł mi z serca. Cieszyłem się jak małe ...