Miłosne - str 125

  • Ukochana gwiazda cz. 1

    Ola 17lat, niebieskie oczy, długie blond włosy #Bartek 17lat, piwne oczy, brązowe włosy *Kamil 22lata, brązowe oczy, czarne włosy-dredy Ola i jej przyjaciel Bartek ...

  • O niebo lepiej cz. XIX

    „Słowami też można dotykać. Nawet czulej niż dłońmi.” `Janusz Leon Wiśniewski *** Monika *** Siedziałam w salonie i czytałam gazetę, kiedy usłyszałam, że Daniel ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.41

    ,,Te rany wydają się nie leczyć Ten ból jest po prostu zbyt prawdziwy To po prostu zbyt dużo by czas mógł wymazać Gdybyś płakał, otarłabym każdą Twoją łzę ...

  • HARSH #45

    - Brooklyn - Wyszłam z salonu słysząc, że ktoś przyszedł do mieszkania, a ja ruszyłam do kuchni. Uśmiechnęłam się na widok Jay'a. - Nie zgadniesz kogo spotkałem ...

  • Parawan 9.

    Nie dopuszczałam do siebie nawet myśli, że nasza znajomość zakończy się na tym spotkaniu. Gdzieś wewnątrz mnie tliło się pragnienie, aby prowadząca tę imprezę już ...

  • Bezczel w mundurze cz. 13

    Niczym syn marnotrawny powróciłam ze skruchą. Przepraszam, za tak długą przerwę. Nie mam nawet żadnych wymówek. Brak czasu, brak weny… można by zgonić chociażby na te ...

  • Na zawsze cz.15

    -Olga? -Tak. Słucham? -Wpadnę jutro po ciebie o 18:00, zgoda? -Ok, pasuje mi. - przytaknęła -To, do jutra. -Poczekaj chwilę... nie rozłączaj się jeszcze. - cisza - Mogę ...

  • For you here and now: Tour cz.8

    Ewelina. - Tak bardzo mi przykro Martyna- tylko tyle umiałam powiedzieć. Bo co mogłam jeszcze? - W porządku. Idź do domu. Przepraszam, ale chce pobyć sama- kiwenalam głowa ...

  • Jest-Takie-Miejsce 48

    Chociaż tego nie pokazuję, bardzo się cieszę, że nie odpuścił, że mimo wszystko próbuje mi to wyjaśnić. Jestem zła, że sytuacja tak się potoczyła. Po tym, jak ...

  • Jest-Takie-Miejsce 86

    - To bardzo piękne miasto – mówi Fibi. – Musimy mieć z niego jakąś pamiątkę. Mam taki pomysł. Zrobimy sobie wspólne zdjęcie, albo dwa. – Uśmiecha się, a wszyscy ...

  • Szczęśliwe zakończenie? cz. 1

    Moje życie na początku przypominało bajkę, lecz nie było w nim szczęśliwego zakończenia tej historii. Był dzień jak co dzień. Rano wstałam tak jak zawsze żeby ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 2

    Olaf oparł dłonie po obu stronach mojej głowy, nachylił się i szepnął: - Jeśli robisz mi tylko złudną nadzieję, to uwierz, że pożałujesz… Ale jeżeli rzeczywiście ...

  • Uzależniona od adrenaliny - rozdział 8 cz.2

    M – Niee!!! Widziałem jak jej ciało leci w powietrzu, upada na asfalt. Yamaha miała cały bok zgnieciony, owiewki do wymiany. Jak tylko mogłem najszybciej zatrzymałem ...