Miłosne - str 124

  • Księżniczka....cz.4

    Chwilę przyjemności przerwała mi Ania, która potrzebowała pomocy z sukienką. Oderwałam się od Kamila i poszłam za Anką, która biegła już do wynajętego wcześniej ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.62

    ,,A że jestem pasjonatem tych miłosnych tekstów, to postaram się narzucić to co leży mi na sercu, bo opowieść inna całkiem niż u Lalki, moja nadal trwa i muszę o nią ...

  • ''Mroczny świat'' Rozdział 20

    Jeju. Nareszcie piątek. Dzisiaj ostatni raz tak wcześnie wstaję. Przynajmniej do poniedziałku. Ehh... - Wstawaj, wstawaj, wstawaj- Oliwia skakała wokół mojego łóżka ...

  • Rudzielec cz. X

    Muzyka do części :) cały czas ją śpiewam :) Rozbójnik Alibaba & Jan Borysewicz Tytuł: Zakazany owoc (ft. Bezczel) , , Ciągniemy się na dno Co krok, co dzień, co noc ...

  • Z życia dominy (IV)

    Czasem mam wrażenie że to nadal trwa choć się już skończyło. Gdy postanowiłam "poszaleć” nie zdawałam sobie sprawy że to się tak skończy. W jednej chwili ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 13

    - Nie przeszkadzam Wam w czymś?- doszedł do mnie ten znajomy głos, w który przed chwilą wsłuchiwałam się jak zaczarowana. Niestety, gdzieś z oddali. Momentalnie ...

  • Miłość wyniszcza cz. 2

    Chciałam być dobrą dziewczyną, starałam się być wyrozumiała. Niestety, to co on robił nie mogło zostać do końca zaakceptowane. Ciągłe pretensje, kłótnie, wyzwiska ...

  • Ona brzydka. On przystojny. #1

    Ona: Zakupy. Zakupy, zakupy, zakupy. Nienawidzę zakupów. Nienawidzę, nienawidzę - nienawidzę! Nienawidzę paradowania po galeriach, ponieważ jest tam zbyt wiele luster, w ...

  • Mimo wszystko. 9

    Promienie letniego, lipcowego słońca wpadały przez okno wprost na ich twarze. Ola przebudziła się i na jej twarzy pojawił się uśmiech. Sam fakt, że miała przy sobie ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 18

    Nie byłem zadowolony z tego, że wyjeżdża i mnie zostawia. Przecież dopiero co ją odzyskałem. Niestety nic nie mogłem zrobić. Zostało mi tylko czekanie i tęsknienie za ...

  • Jest-Takie-Miejsce 45

    Leżę pomiędzy Kubą, a Damianem. Nie mogę przecież nagle powiedzieć, że jest fajnie. Muszę kontynuować próbę wyrzucenia obu za drzwi, choć bardzo chcę, żeby zostali ...

  • Bańka mydlana. cz.15

    Chciałabym umieć zatrzymać czas. Bujać w obłokach i ciągle wtulać się do mojego księcia. Posiadanie takiego cudownego wynalazku jakim jest pilot do sterowania ...