Od porwania do zakochania cz.17
Również usiadłam a on zaczął mówić: -Kiedy z Bilem mieliśmy po 10 lat nasi rodzice i 3letnia siostra Wika zginęli w wypadku samochodowym , długi czas nie mogłem się po ...
Również usiadłam a on zaczął mówić: -Kiedy z Bilem mieliśmy po 10 lat nasi rodzice i 3letnia siostra Wika zginęli w wypadku samochodowym , długi czas nie mogłem się po ...
Cześć, mam na imię Agata i to jest moje pierwsze opowiadanie, dlatego proszę o wyrozumiałość oraz o pozostawienie komentarzu z oceną :) Główni bohaterzy: Magda - 17 lat ...
,,Taki skurwysyn...kocham Cię Weź mocno mnie obejmij, jakby świat miał dziś się skończyć, Ja chwycę cie mocniej i przytulę, weź mnie dotknij. Wierzchem swojej dłoni ...
Witam kochani :* oto moja 2 cz opowiadania, mam nadzieję, że wam się spodoba :) miała być wczoraj, ale przy końcu wszystko się usunęło :/ Miłego czytania :* ...
Wraz z końcem wakacji, moje wieczne szczęście i brak zmartwień dobiegło końca. Ostatni dzień wiecznej laby spędziłam dosyć zwyczajnie. Do szczęścia wystarczył mi ...
**Oczami Huberta** Co za zbieg okoliczności, spotykam ją, w centrum, handlowym, z przyjaciółką i dziwnym trafem ratuję ją przed upadkiem. Uśmiecham się sam do siebie ...
**Oczami Huberta** Siedzę i czekam na Gosię. Nadal korzysta z prysznica, a ja korzystam z ciszy rozmyślając nad tym wieczorem. Muszę sprawić żeby i ona się we mnie ...
Mam dość! Cholera jasna, mam dość! Czas to zakończyć, najlepiej, już dziś. Kolejny dzień, tak samo beznadziejny jak poprzednie przyniósł nową porcję dowodów na to ...
Zrobiłem sobie kolejnego drinka, ale wylałem go do zlewu. Nie chciałem pić. Pod kłopoty się nie pije. Tylko czy to, co się stało, można jeszcze nazwać kłopotami, czy ...
Obudził mnie buziak w policzek, gdy otworzyła oczy ujrzałam Fabiana.: - cześć Kochanie. Uśmiechnął się promiennie do mnie. : - cześć Skarbie, a Ty co już nie śpisz? : ...
Nazajutrz Ania obudziła się około dziesiątej. Spała długo ale w końcu miała za sobą ciężkie przeżycie poprzedniego wieczora. Chciała popełnić samobójstwo ale nie ...
W domu, jak to w domu. Pomogłam mamie trochę z obiadem, posprzątałam i siedziałam na skypie, rozmawiałam z przyjaciółką. Opowiedziałam jej o imprezie, o dzisiejszej ...
Ten chłopak był taki przystojny... czemu siedzi mi w głowie cały czas... nie mogę przestać myśleć o nim. Jak ma na imie? Gdzie mieszka? Jak mam go znaleść? Nie mogę ...
- Jestem mamo! – Weszłam do domu. - Dziecko! Oszalałaś? Wydzwaniam do Ciebie cały czas. Co się stało? Bałam się, że Ci ktoś zrobił krzywdę. Myślałam że coś Ci ...