Z życia siatkarki cz.44
Przez kolejne dni omijałam Mike i starałam się nie przebywać tam gdzie był Bruno. Niedawno chciałam z nim zerwać ale to nie skończyło się dla mnie dobrze.... **** ...
Przez kolejne dni omijałam Mike i starałam się nie przebywać tam gdzie był Bruno. Niedawno chciałam z nim zerwać ale to nie skończyło się dla mnie dobrze.... **** ...
-Chło- Chłopak? - zdziwiłam się- Ale jak...? - Jestem homoseksualistą - zaczerwienił się Cody - Wiesz pociągają go chłopcy a nie dziewczyny - powiedział Harry i objął ...
Wszystkie lekcje jak i przerwy przesiedziałam w sali, towarzyszyła mi Laura. Dzień nie mógłby być dniem, gdyby w tym czasie nic się nie wydarzyło. Jak zawsze w moim ...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kamila Wstałam bardzo wcześnie, gdyż przecież napisałam do Mikołaja, żeby jak chcę to niech będzie rano na plaży. Dziś mam kłopot ...
On: Po upojnej nocy, budzę się obok mojej byłej. Wyciągam rękę spod koca i przecieram oczy. Sprawdzam godzinę. Siódma dwadzieścia. Nic mi się nie chce. Poleżałbym ...
„ Ewidentnie, ktoś chciał mnie zastraszyć! A jeśli to… dawny koszmar powrócił… - spanikowałam, co jest u mnie rzadkością- O Boże!- zdążyłam wyszeptać ...
Mogłaby wyjaśnić swoją sytuację, używając tysiąca słów, ale pewnie żadne z nich nie potrafiłoby dostatecznie dobrze opisać tego, co właśnie działo się w jej ...
Drzwi się otwierają. Jestem odwrócona do nich tyłem, ale doskonale wiem, kogo zobaczę, jak się odwrócę. Czuję podekscytowanie na samą myśl, że jest tuż za mną. - Ej ...
Rano gdy obudziłem Martyna jeszcze spała wiec wstałem i poszedłem wziąć prysznic. Gdy się odświeżyłem i ubrałem poszedłem zrobić śniadanie. Wyjąłem z lodówki ...
Do mieszkania weszłam pewnym krokiem, nawet na chwile się nie odwracając. Nie chciałam dać po sobie poznać tego, jak bardzo dużo kosztowała mnie ta decyzja, jak bardzo ...
"Ja się już nie zmienię więc jeśli chcesz to mnie zostaw. A jeśli chcesz mnie zmienić to zacznij to zacznij od zera." Za nim wstaliśmy z kanapy tajemnicza osoba ...
Przez kolejne miesiące było spokojnie. Alicja wzięła rozwód i przeniosła firmę do Krakowa. Dalej u niej pracowałam z czego się cholernie cieszyłam. Damian dalej mnie ...
, , Nieważne jak jest źle, A to, że mamy w sobie nadzieję i myśli te Przeżyjemy, bo weźmiemy w ręce życie, Zaczniemy budować od podstaw, A jak się zjebie coś ...
Chciałabym zniknąć, tak po prostu. Nic już nie czuć, przestać się przejmować, spełnić swoje największe marzenie - zasnąć na zawsze :) Myślę, że wtedy byłabym ...