Miłosne - str 116

  • To na Ciebie czekałem cz. 64

    Cisza jaka zalegała między Pawłem i Elizą, stawała się co raz bardziej krępująca. Stali na klatce schodowej po przeciwnych stronach korytarza i bardzo starali się na ...

  • For you here and now : Love cz.5

    Przyszła z Jamesem. Był jej pokazać Londyn. Tsaa. Wiadomo , że nie o to chodzi. Przecież to James. Usiadła obok mnie. Niechętnie. Pewnie to przez Carle która siedziała mi ...

  • Z życia siatkarki cz.8

    Rano obudziłam się wypoczęta. Przeciągnęłam się i ziewnęłam. - Hej - powiedziałam do dziewczyn - Witaj pani Kapitan - zaśmiała się Judy - Co-o ?! - zdziwiłam się ...

  • Te piękne, niesamowite oczy cz.3

    (...) Jestem już pod szkołą. Czekam na mojego księcia. W oddali widzę jego wyraziste niebieskie oczy. Jest coraz bliżej. Podchodzi do mnie i już widzę że coś jest nie ...

  • To nie koniec! cz. 3

    - No to co? – zapytał – Może dokończymy to, co zaczęliśmy? Nie wiedziałam, co powiedzieć. Czułam, że stojąc przed nim nic nie mówiąc, robię z siebie totalną ...

  • For you here and now:Forgive me cz.3

    Martyna. Mateusz był w domu , gdy weszliśmy do niego z Dorianem. -Ja wyjeżdżam na dwa dni. - powiedziałam do Mateusza.- To jest Dorian - pokazałam na szarookiego. -Mateusz ...

  • Niespodziewanie cz.22

    - Co ty kombinujesz? - Zapytał przerywając moją serię namiętnych pocałunków. - Głupio pytasz. Nie udawaj, że nie wiesz. - Przygryzłam mu dolną wargę i rozpięłam dwa ...

  • Maleńka niespodzianka. cz. 2

    Po 10 minutach pojawił się Adam, Iza nic nie mówiąc wsiadła do samochodu, po jej policzkach spływały łzy, wiedziała, że Blance mogło się stać coś złego... Czuła ...

  • Życie do góry nogami - cz.26

    I nagle zobaczyłem jak ktoś przechodzi przez barierki na molo i siada na brzegu. Przypatrzyłem się bliżej. Zaraz, przecież to jest Ally, co do cholery ona tam robi?! Chyba ...

  • Księżniczka i łobuz [4]

    Dzień mijał powoli, lekcja za lekcją. Każdą przerwę rozmawiała z nim na korytarzu i wydawało jej się że zna go od lat. Na każdej lekcji patrzył na nią kątem oka ...

  • Ona brzydka. On przystojny. #7

    On: Według wikipedii białaczka to grupa nowotworów złośliwych o różnym przebiegu i objawach, która jest spowodowana patologicznym, klonalnym rozrostem komórek układu ...

  • Szkło, cz. 1

    *** „Boże, to się dzieje, to naprawdę się dzieje…” – powtarzałam te słowa w głowie jak mantrę, kiedy całował moją szyję. Wplotłam dłonie w jego włosy i ...

  • Od Nowa cz.19

    Przez pierwsze dwa dni, wychodziłam z pokoju gdy musiałam. Czyli do łazienki. Nie otwierałam nikomu. Nie chciałam. Nic mi się nie chciało. Miałam ochotę leżeć i ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 23

    Fabio od dobrych dwudziestu minut nie spał, ale nie miał ochoty jeszcze wstawać. Obok niego spała głębokim i spokojnym snem Caterina. Jak dobrze byłoby z nią zasypiać i ...