Miłosne - str 114

  • Miłosć w klasie obok cz.7

    Dzień jak co dzień nic konkretnego, no może kilka razy pogadałam z Krystianem coś tam pożartowaliśmy, pośmialiśmy się no nic szczególnego. Od razu po szkole udałam ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 31

    - Pani doktor, przyjdzie pani na kawę? – w drzwiach sali pooperacyjnej ukazała się pucołowata twarz Moniki, rudowłosej pielęgniarki, która miała asystować Katarzynie ...

  • Bądź Moją Księżniczką 6

    Na zdjęciu Hunter, brat Victora Stało się tak jak myślałam. Dyrektor był wściekły. Viktor także powoli tracił spokój. Wzięłam głęboki oddech. Obaj mężczyźni ...

  • Z życia siatkarki cz.15

    Na samym początku życzę moje czytelniczce - @szalona123 wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń, dużo dużo zdrowia i czego tam sobie życzysz. STO LAT :* ********** ...

  • Jest-Takie-Miejsce 130

    Po kilkuminutowej głupawce obie z Jolką dochodzimy do wniosku, że czas najwyższy wyjść z łazienki. Ja się troszkę obawiam konfrontacji z Kubą, więc proszę ...

  • Kasia

    Przepraszam, że umieściłam to opowiadanie w kategorii miłosne ale jakoś nie mogłam znaleźć odpowiedniej. Myślę, że wam się spodoba miłego czytania ;*** Cześć mam na ...

  • Uwikłany w romans cz. 16

    - Posłuchaj. Zrobimy tak. Ja w tej teczce mam zdjęcie, które pogrąży tą lalunie. - Co?! - Cicho. - rozkazuje Izabela i rozgląda się wokół siebie. - Źle się wyraziłam ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 24

    Sekretarka siedząca przy półokrągłym biurku spojrzała na wiszący na przeciwległej ścianie zegar. Nie cierpiała go. Był to podarek dla dyrektora od jakiejś firmy ...

  • For you here and now: Stay cz.11

    Martyna. Tylko 5 dni. Jestem przygnebiona. Nie chcę sie z Nim rozstawać. To Moj Dorian który ma jechać w trasę... Która swoją drogą bedzie trwała az do świąt. Nie chce ...

  • Wakacje cz.9

    Gdy się obudziłam, zauważyłam, że spałam tak jak przyszłam. Była już godzina 13. Wzięłam długą kąpiel, przebrałam się i zeszłam na dół. Babcia oczywiście od ...

  • Uwikłany w romans cz. 10

    - Hej skarbie. - powiedział Piotr, obejmując Annę od tyłu. Stała przed lustrem w koszulce Piotra i czesała włosy. Anna przymknęła oczy i nabrała powietrza do płuc ...

  • ''Impossible love" Rozdział 3

    - Nie tak- powiedział zrezygnowany Drake i zabrał mi srebrne ostrze. - No to jak mam to zrobić Panie Mądry?- zapytałam i z niezadowoleniem wydęłam wargi. Przemądrzały ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 15

    - Dziękuję, że to dla mnie zrobiłeś- szepnęłam - Dla Ciebie wszystko- odpowiedział z zamkniętymi oczami, skierowanymi wysoko ponad drzewa. Wzięłam z niego przykład ...

  • Miłosna metamorfoza cz. 2

    Na wstępie chciałam Was ogromnie przeprosić. Dzisiaj miła dokładnie 5 miesięcy bez żadnego opowiadania. Zaczęłam opowiadanie Miłosna metamorfoza w marcu, przez ten czas ...