Miłosne - str 113

  • Jeszcze nie wszystko stracone...5

    ***Kilka dni później*** Przez te kilka dni nie miałam starcia z moim ex. Natomiast z Damianem nawiązałam już lepszy kontakt, nawet ten weekend mamy wspólnie spędzić ...

  • Miłość, która przetrwa wszystko cz.5

    - Gdzie jesteśmy? - zapytała Lena zaspanym głosem. - W szpitalu. Policja u nas była. Wsadzili tych skurwysynów do więzienia. Powiedzieli że długo ich szukali a ty im w tym ...

  • Motocyklista XX

    - Ja..- nie wiedziałam co mam powiedzieć. - Ja Ciebie też kocham. - przytulił mnie. Odsunęłam się od niego i spojrzałam w oczy. Był uśmiechnięty, a przez to co powiem ...

  • Ogniste Serce. Prolog

    Spojrzałem w dół. U moich stóp rozciągała się przepaść. Czterdzieści pięter niżej na cienkim pasku chodnika, ostatni przechodnie spieszyli znaleźć schronienie. Ostry ...

  • HARSH #24

    - Brooklyn - Obmywam twarz letnią wodą. Pięć minut temu weszłam do łazienki, aby się ogarnąć i naszykować na wyjście z Harry'm, który zabiera mnie na późny ...

  • Zamiana braci - 5 KONIEC

    W niedzielny poranek po pysznym śniadaniu odwiedzili pana Bolka a następnie Dominik oprowadził Dagmarę po najpiękniejszych zakątkach Kłodzka. Dziewczyna czuła się ...

  • To nie koniec! cz. 2

    Pierwszy miesiąc mieszkania z Markiem, minął mi bardzo szybko. Prawie w ogóle go nie widywałam. Albo byłam w pracy, która po awansie naprawdę zrobiła się wymagająca ...

  • Z życia siatkarki cz.19

    Wstałam dość wcześnie jak na sobotę, a mianowicie gdy otworzyłam oczy zegarek pokazywał 7.35. I co przepraszam ja mam teraz robić, bo za nic nie usnę. Poleżałam chwilę ...

  • Z życia siatkarki cz.12

    Sama nie wierzę że aż tyle Was to czyta i zostawia miłe komentarze. Odrazu mówię że nie wiem kiedy następną cześć, może w piątek na miły początek wakacji ? A ...

  • HARSH #53

    Marszczę zdezorientowana brwi słowami Harry'ego stojącego naprzeciwko mnie. Nie rozumiem ich w ogóle. Zaplatam dłonie na piersi i wpatruję się w niego pytającym ...

  • Nowe życie cz.6

    Hej wszystkim. Oto kolejna część. Piszcie co sądzicie proszę. Było cudownie. Chodziliśmy po okolicy. Pogoda była piekna, słońce świeciło na bezchmurnym niebie, wiatr ...

  • Porwanie, zamieszanie i... zakochanie ? Cz.9

    - Paweł, Damian! Wstawajcie, szybko! - krzyknął zdenerwowany Marcin. Ci dwaj obudzili się natychmiast i równocześnie spojrzeli na mnie. Sama byłam zdezorientowana. Nagle ...

  • Impossible (cz.1)

    Strasznie nienawidzę szkoły. Codzienne uczęszczanie do niej strasznie mnie przytłacza. Niby jestem dobrą uczennicą, w końcu staram się o pasek na świadectwie, to czuję ...

  • Jak kamyk, cz. 4

    *** Rano obudził mnie delikatny ziew w okolicach ucha, który lekko podnosił moje włosy. Wzdrygnęłam się. "Niemożliwe, żeby był na tyle bezczelny, żeby pakować mi ...