Miłosne - str 112

  • In Love With My StepFather Odcinek 1

    Yo Bitches! Tęskniliście? Oto nowe opowiadanie, trochę ostrzejsze i inne od tamtego. Ciekawi czy nie zaczynam! -*-*-*-*-*-*-*- Spojrzałam na swoją mamę nie wierząc, że ...

  • Od Nowa 2 cz.19

    O 16 przyszedł po mnie Damian. Wyszliśmy razem z firmy na co wszyscy zareagowali uśmiechem. Pojechaliśmy do sklepu z meblami dziecięcymi. -Jak było?- zapytał gdy ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.38

    ,,Nie przejmuj się bo wszystko będzie dobrze Nie bądź słaby walcz, nie załamuj się Bóg widzi wszystkie twoje czyny dobre Niebawem wynagrodzi je To co złe na dobre zmieni ...

  • HARSH #39

    Rozdział zawiera sceny erotyczne. Czytasz na własną odpowiedzialność. Nie potrafię wydobyć z siebie żadnego słowa, więc potakuję głową, a jemu to wydaje się ...

  • Z życia siatkarki cz.28

    Spojrzałam na wyświetlacz wibrującego telefonu ,, trener". Moja pierwsza myśl, stało się coś Mikowi. Z szybko bijącym sercem nacisnęłam zieloną słuchawkę. - Tak? ...

  • To na Ciebie czekałem cz.58

    Do drzwi rozległo się delikatne pukanie. Chwila ciszy, oczekiwania na jakąkolwiek odpowiedź. I znów. Ciche i rytmiczne stukanie. Tym razem nie czekała aż usłyszy ...

  • Zakład.Cz 20

    Siedziałem na łóżku, wciąż zastanawiając się nad swoim życiem. Spojrzałem na telefon i tak bardzo chciałem do niej zadzwonić, ale znów zabrakło mi odwagi. W ośrodku ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.6

    Rodzice jednak wrócili przed nami. Mama była zdenerwowana, że nie poinformowaliśmy jej że w ogóle gdzieś jedziemy. Żartowała, że da nam szlaban na wychodne. Wie ...

  • Motocyklista VI

    Promienie słońca wpadły do mojego pokoju przez okno. Otworzyłam oczy i jak każdego ranka spoglądam na zegarek. Lekko się zdziwiłam była 11.30 trochę sobie pospałam ...

  • Pokuta 5.

    Po tym, jak widziałem swoją narzeczoną w pięciu różnych stanikach, i pięciu seksownych sukienkach, oraz po tym, jak chciała mnie uwieść bardzo seksowna instruktorka ...

  • MOJE NOWE ŻYCIE - 3

    ROZDZIAŁ 3 Ranek obudził Paulinę promieniami słońca wbijającymi się poprzez żaluzje. Bartka już nie było w łóżku, zapewne był w łazience, bo stamtąd słyszała ...

  • Miłość w Bieszczadach cz. 2

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Mikołaj Obudziłem się bardzo wcześnie, bo było mi bardzo niewygodnie. Wyszykowałem się cały i wyszedłem pobiegać po lesie. Cała ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 25

    Pietro wzniósł się na wyżyny, jak to określiła Katarzyna, gdy podał na kolację grillowane warzywa z olejem truflowym, spaghetti z małżami i ogromny półmisek smażonych ...