Porwanie, zamieszanie i... zakochanie ? Cz.8
Zaczęłam mu opowiadać o moim życiu, otworzyłam się przed nim. Byłam przekonana, że to jest mi potrzebne. - Na początku nazywam się Angelika Wirankowska. - Miło mi ...
Zaczęłam mu opowiadać o moim życiu, otworzyłam się przed nim. Byłam przekonana, że to jest mi potrzebne. - Na początku nazywam się Angelika Wirankowska. - Miło mi ...
Wyszłam z garderoby a na moim łóżku leżał… Krystian serce podskoczyło mi aż do gardła i poczułam jak uginają mi się kolana, oparłam więc się o ścianę i z ...
*** Po naszej długiej rozmowie w jego biurze, wyszedłem stamtąd zamurowany. On natomiast miał mały uśmieszek na twarzy. Cieszył się z tego, za to ja już nie. Zabrałem ...
Była Piękna pogoda, słońce grzało bardzo mocno i co najważniejsze nie było wiatru. Postanowiłam na chwilkę usiąść na ławce i odpocząć, nie byłam zmęczona ale ...
Gdy już zrobiłyśmy się na bóstwo poszłyśmy tam gdzie wczoraj odbyło się ognisko. Chłopcy obijali piłkę, nasze różowe landrynki wlepiały w nich swoje spojrzenia a ja ...
DZIEŃ 1 Jestem przeszczęśliwa, że znalazłam się w tym miejscu. Zafascynowana idę tam, gdzie nas prowadzą. Rozdzielają nas na grupy, tak jak miało być. Moja grupa swoje ...
Po rozpakowaniu spotkaliśmy się. Była z nami moja przyjaciółka, która skrycie się w nim kochała. Poznaliśmy się lepiej. Nie powiem, że nie był fajny. Ciekawy i ...
Wtorek 13:15, biegłem pod dom Pauliny. Pod furtką zatrzymałem się i nacisnąłem dzwonek. Paulina wyszła z domu bez deski. -Hej, co robimy dzisiaj? - zapytała się Paulina ...
Minął już tydzień odkąd jesteśmy z Mikiem w domu moich rodziców, bo Nicodemie nie było śladu, mama coraz gorzej wygladała i się czuła. Ja od 2 dni miała poranne ...
- Cześć piękna, co ty taka szczęśliwa? Pogodziłaś się z Hubertem? - Przestań, nawet tak nie mów, to nigdy się nie stanie. - No to o co chodzi? - Spotkałam dziś ...
Trochę mnie nie było ale znowu jestem. Po namyśle postanowiłem nie opisywać jak wyglądała nasza podróż w każdym razie zostałem przedstawiony rodzinie Bee jako jej ...
,,Były inne, nawet łatwe, Łatwo przyszły, poszły z czasem Między nami popatrz na mnie Cierpliwości już nie znajdę Choć bym wierzył w proste słowa życie więcej chce ...
Mama się uśmiechnęła i powiedziała żebyśmy nic głupiego nie zrobili i odjechała. Zaraz przywitał nas Piotrek. Poszliśmy do domu mu pomóc. Dom miał duży, przestrzenny ...
Dotrzymał słowa. Przez kolejne kilka miesięcy nasz związek, a właściwie układ nieco się ustabilizował. Spotykaliśmy się zawsze we wtorek rano i w piątek po południu ...