Miłosne - str 108

  • Jest-Takie-Miejsce 108

    Nadal opieram się o drzwi i już żałuję, że uciekłam. No tak, nie oszukujmy się. Najzwyczajniej w świecie zwiałam. Mam ochotę zawrócić, ale… Ale co? Masz ochotę ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 16

    Sen powoli ustępował i Fabio uświadomił sobie, że słyszy pomruk silników. Musiało być po ósmej, skoro wypłynęli. Caterina spała, wtulona w niego plecami. Jej ciepłe ...

  • Niania. Część dwudziesta czwarta.

    Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy. Podobnie było z naszym pobytem w Kołobrzegu. Po pięciu dniach swobody trzeba było spakować walizkę i udać się na pociąg. Tym ...

  • For you here and now: Tour cz.7

    Martyna. Przyjechał. Nawet nie sądziłam , że to zrobi. Nic mi nie mówił, ale przyznajmy sobie racje... Dorian lubi mi robić niespodzianki. Ciekawe jak zareaguje na moją ...

  • Zawsze znajdziemy drogę do siebie. cz. 24

    Przygotowanie do wyjazdu nie zajęło mi dużo czasu. Punktualnie o 12 wyjechaliśmy z Poznania. Na miejscu byliśmy gdzieś po pierwszej. Dom siostry Andrzeja był niczym willa ...

  • Który to ten jedyny ... ?

    Pewnego dnia 3 chłopaków zapytało dziewczynę czy ustawią się z nią ... to było w szkole na każdej przerwie inny zjawiał się ... 1 miał na imię Adrian drugi Patryk a ...

  • Od porwania do zakochania cz.6

    Usłyszałam trzaśnięcie drzwi po krótkiej chwili zeszłam na dół aby zobaczyć czy to Przemek wychodził. Kiedy przekonałam się że go nie ma szybko podbiegłam do drzwi ...

  • Z życia siatkarki cz.29

    Postanowiłam że dziś odwiedzę szkołę ale tylko przyjdę na wf. O 10 obudził mnie budzik w telefonie który nastawiłam wczoraj wieczorem. Przeciągnęłam się i odrazu ...

  • Stalker? (3)

    Następnego dnia rano, kiedy włączyłam telefon (musiałam wyłączyć przez przychodzące SMS-y) od razu przyszedł do mnie SMS. Na szczęście nie od, , tajemniczego ...

  • Niezapomniane wakacje cz.11

    Przepraszam, że musieliście tyle czekać. Pozdrawiam i miłego czytania. _______ -Siostra nareszcie się obudziłaś-słychać było w jego głosie radość. -Jak długo tu ...

  • Bolesna Zazdrość cz. 11

    Siedziałam powyginana i połamana na podłodze błagając go bezskutecznie o litość. - Za co? Za co to wszystko? – Głos miałam cichutki ledwo dosłyszalny. - Oj no nie mów ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 21

    Jacht zmieniał powoli położenie względem słońca i jego jasne promienie wdarły się przez okna do kabiny sypialnej na dziobie. Padły na twarz śpiącej Katarzyny ...

  • Niebezpieczne cięcie - rozdział 1

    Gabriel Jak co trzy tygodnie wybrałem się do fryzjera na ogóle uporządkowanie czupryny. Salonik, który niedawno zacząłem odwiedzać, był co prawda niewielki, ale dzięki ...