Miłosne - str 105

  • To nie koniec! cz. 10

    Na dworze zrobiło się ciemno, a ja nadal nie chciałam spać. Leżałam wtulona w ramiona Marka i słuchałam bicia jego serca. Bałam się, że kiedy zamknę oczy on zniknie, a ...

  • Nowa Ja (1)

    Za tydzień koniec wakacji.. Dziś jadę do mojego kochanego kuzyna Daniela, zawsze miałam z nim dobre relacje. Przez jakiś czas będę mieszkać u niego, dlatego, że ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.4

    Z samego rana dostałam śniadanie do łóżka. Karol oznajmił mi, że za dwie godziny muszę być gotowa bo Łukasz do nas przyjdzie i podjedziemy na komisariat. Tak więc się ...

  • Prawdziwy przyjaciel XIX

    Święta oraz sylwester minął niesamowicie. Ten czas spędziłam z rodzicami, przyjaciółki oraz chłopakiem. Chciałam, aby święta trwały wiecznie, niestety, wszystko co ...

  • Jest-Takie-Miejsce 71

    Czekamy na autobus. - Siedzę z tobą, Zuza – oznajmia Jolanta. Byłam pewna, że będzie chciała usiąść z Damianem. A tu proszę, jednak Zuza górą. Od razu się zgadzam ...

  • Zacząć wszystko od początku cz.2

    Jak to jest gdy w jednej chwili zmienia się wszystko? gdy to co wierzyłaś, okazuje się fałszem, a ci którym bezgranicznie ufałaś, zawiedli? nigdy dotąd nie znałam ...

  • Szkoła tańca część 8

    Gdy budzę się popołudniu, Irminy, już nie ma. Na poduszce leży kartka. Pojechałam do pracy odezwę się jutro, bo dziś mam nockę Irmina Odrzucam kołdrę na bok i przez ...

  • On-Chłopak ze snu cz.21

    Tak, tak oto kolejna część:) Spojrzałam na mężczyznę ze zdjęcia i zamarłam.Przede mną stał ten, który rozkochał i zostawił moją matkę.Ten, który wyrządził jej ...

  • Bez zgodności do miłości...część 1

    Piękna pogoda na dworze, a ja jak zwykle w czterech ścianach. To wszystko przez niego. Mieliśmy być ze sobą do końca swoich dni. Takie plany na przyszłość, że głowa ...

  • Z życia siatkarki cz.43

    - Gdzie byłaś? - zapytał od razu gdy zamknęłam za sobą drzwi - Martwiłem się gdy dowiedziałem się że wybiegłaś ze szkoły cała zapłakana, a teraz odprowadza Cię ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 26

    Katarzyna obudziła się gwałtownie, nie wiedząc w pierwszej chwili, dlaczego. W sypialni było prawie ciemno. Fabio spał spokojnie obok niej. Dotknęła dłonią jego ...

  • Jest-Takie-Miejsce 16

    Jestem rozdrażniona. Jakim prawem on w ogóle mnie dotyka, jakim prawem do mnie mówi i jakim prawem choćby na mnie patrzy? Nikt nie wyprowadza mnie z równowagi, z taką ...

  • Niania. Część piętnasta.

    - Jak skończysz to bądź tak miła i wpadnij do mojego gabinetu. - Oczywiście — odpowiedziałam Sylwestrowi, który złożył mi te zaskakującą prośbę w momencie gdy ...