Miłosne - str 103

  • Niewinna miłość, rozdział 12 i epilog

    12. Miesiąc później… Dawid zachowywał się ostatnio jakoś inaczej. Rzadziej miał dla niej czas i nie widywali się już tak często jak kiedyś. W sumie w ogóle. Ostatnio ...

  • Kuzyn Mojej Przyjaciółki cz. 3

    Po Tym namiętnym (Cudownym) pocałunku, postanowiliśmy usiąść tam gdzie wczoraj rozmawialiśmy. Było Ciepło więc ściągłam japonki i włożyłam stopy do wody. Marcin ...

  • Ona i on cz. 2

    Ciąg dalszy: - Ok. - Odpowiedział Kuba. Od razu, jak weszli do domu Natalia pomyślała, , Dobrze, że rodzice pojechali do cioci Eli na trzy dni. Nie mogą mnie zobaczyć z ...

  • Układ

    Z budynku wybiega roztrzęsiona dziewczyna. Nie zwraca uwagi na spojrzenia przechodniów. Biegnie przed siebie ile sił w nogach. W pewnym momencie upada na kolana. Płacze i ...

  • Zakład

    Nazywam się Nikodem mam 185 cm wzrostu blond włosy I ciemne oczy. Niedawno pokłóciłem się z moją dziewczyną Alicją. Drobną blondynką o pięknych szafirowych oczach i ...

  • Wakacje cz.10

    Nie wiedziałam co o tym myśleć. Nagle i Michał i Piotruś zaczęli mnie adorować. Ale to niedorzeczne. Piotruś mnie denerwował od samego początku, traktował mnie jak ...

  • Diabeł w przebraniu anioła 14

    Oczami Abrahama : Chodziłem po parku głośną dysząc. Nie wiedziałem co mam ze sobą zrobić. Gdzie pójść. Nogi same doprowadziły mnie pod szpital. Była druga w nocy i ...

  • Moja Ewa cz.31

    Dawno nie pisałem ,ale sprawy zawodowe i osobiste zabrały mi czas by coś pisać.Teraz historia z przed pięciu lat. Złapaliśmy dobry kontrakt na prace nurkowe za granicą i ...

  • On-Chłopak ze snu cz.16

    No i jest :) Specjalnie na waszą prośbę kolejna część opowiadania :) Dziękuje za wszystkie komentarze, którą są dla mnie wspaniałą motywacją :) Tak kochani to dla Was ...

  • Moja miłość (dni następne cz. 6)

    - Przebudzilam sie, a rafal jeszcze spal. Usiadlam na krawedzi lozka. Moje mysli krazyly po pokoju. Mozna bylo je zlapac i przeczytac. Tylko jakie one byly? Jedne mowily, co ja ...

  • To nie bajka #1

    Poniedziałek, rano obudził mnie budzik. -Cholera znowu do tej budy.-Powiedziałam sama do siebie idąc do łazienki. Wzięłam prysznic, ubrałam się, uczesałam i poszłam na ...

  • Internetowa znajomość..

    Kilka dni po zakończeniu roku szkolnego.. Siedziałam sama w domu.. z nudów postanowiłam wejść na czata. Nikt nie pisał.. przyciągnął moją uwagę pewien nick ...

  • For you here and now:Only him cz.2

    Po kilku długich godzinach, wzięłam taksówkę i wróciłam do domu. Miałam jakieś tam funty, wiec zapłaciłam kierowcy i wyszłam z auta. W domu nie było Karoliny i ...