Miłosne - str 101

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 8

    Drobna brunetka zawzięcie stukała w klawiaturę białego laptopa. Po kilku minutach wytężonej pracy odchyliła się na obrotowym skórzanym fotelu i spojrzała z zadowoleniem ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 18

    Katarzyna i Fabio wysiedli z motorówki z pewnym trudem, z powodu rozfalowania i ścisku panującego przy nabrzeżu. Kiedy tylko znaleźli się na lądzie, motorówka natychmiast ...

  • Od Nowa 2 cz.6

    -Nie wiedziałem, że jesteś z Nikolą. Widziałem teraz jak wchodzisz sam do pokoju. Przecież mnie nie było nad morzem , skąd miałem wiedzieć , że Nikola z tobą będzie?! ...

  • Jest-Takie-Miejsce 85

    Sama się sobie dziwię, że dałam radę, tak po prostu się odwrócić. Wcale nie chcę się z nim kłócić. Myślę, że on o tym wie. Nie chcę się kłócić, ale też nie ...

  • Zaufaj mi Caterina. Rozdział 17

    - Pietro? – Katarzyna wśliznęła się do kuchni i stanęła w drzwiach zaskoczona. Miała wszystkie produkty przygotowane na blacie. Na poręczy krzesła wisiał fartuch ...

  • For you here and now:Only Him cz.9

    -Z Karen. Ta pieprzona Karen mnie pocałowała a ja ją dotykałem, ale byłem pijany. Nic więcej.- weszłam do domu. -Od teraz ja całuje kogo tylko chce. -Nie ma kurwa mowy ! ...

  • Do końca cz.13

    Pojechaliśmy do mnie a Aleks już czekał na mnie. -No w końcu -powiedział gdy wyszłam z auta. -A tak w ogóle to chyba nie byliście już razem-powiedział-No ale widzę ze ...

  • ZNALEŹĆ SZCZĘŚCIE CZ. 1

    Hej to moje pierwsze opowiadanie proszę o szczere opinie :) Cześć nazywam się Gabryśka ale kumple do mnie mówią Fiśka. Mam 17 lat. Jestem dziewczyną o długich czarnych ...

  • Mitologia codzienności: Modliszka

    Kolacje świąteczne nigdy jej nie stresowały. Czas przeszły. W tej chwili była roztrzęsiona jak galaretka, którą pokryła, niesione w ikeowskim pojemniku, ciasto. Przed ...

  • Dramione. Część 18

    Następny dzień nastał bardzo szybko. To dzisiaj Hermiona miała opuścić szpital. Nie dawno wyszedł od niej lekarz. Wyniki jej badań były zadowalające. Była zła na ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.14

    ,,Pudełko małe, które w sobie mam... Bo ciało hotel, które dałeś na ten świat Opuszczę, zanim spostrzegę. I stanę nagi u Twoich bram, Zrozumiem, wciąż byłeś obok ...

  • Totalna pomyłka cz.4

    -Hej Tomek -Dzień dobry pani Mario - powiedział zdezorientowany nauczyciel -Dzień dobry pani profesor -powiedziałam odkładając ostatniego kwiatka - to ja już pójde panie ...

  • Miłosna metamorfoza cz. 1

    - Kowalska siadaj, piątka bardzo ładnie- usłyszałam głos nauczycielki siadając do ławki. Moje szkolne życie właśnie tak wyglądało, Paulina-kujonka, tak mnie nazywali ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 65

    Jedno szarpnięcie za ramię wystarczyło, by Grzegorz wybudził się ze zbyt płytkiego snu. Przetarł twarz dłońmi i od razu skupił wzrok na twarzy Elizy, która pochylała ...