Uwiedziona Przez Nianię III: Nowy Etap
Siedziałam w pracy, kiedy otrzymałam telefon z przedszkola, że Dominika nie odebrała naszego dziecka i Julek czekał już ponad dwie godziny. Informacja ta była zaskakująca ...
Siedziałam w pracy, kiedy otrzymałam telefon z przedszkola, że Dominika nie odebrała naszego dziecka i Julek czekał już ponad dwie godziny. Informacja ta była zaskakująca ...
Wprowadzenie: Kasia:Wolontariuszka na oddziale onkologi dziecięcej, córka Gosi i Marka Krzysiek:syn Marka, brat przyrodni Kasi, student Marcin:Były chłopak Kasi, jej wielka ...
Coś nowego, mam nadzieję, że coś innego ;) Miłej lektury misie pysie! Prolog "tyle godzin tyle dni tyle lat z których nic nigdy nie wynikło z których nic nie wynika z ...
Ewelina. - Hej- usłyszałam, gdy tylko otworzyłam oczy. Przyciągnęłam się a kołdra zjechała mi z nagich piersi. Alex tam spojrzał a ja się zakrylam. - Hej. Długo nie ...
,,Przepraszam że się zmieniłem, że ciebie skarbie raniłem Przepraszam że się nie zmieniam, chociaż wszystko zrozumiałem Przez ten zajechany świat, bezdusznym typem się ...
układało nam się wspaniale, ale co może trwać wiecznie.. zawsze się skończy, minął rok od kiedy byliśmy razem.. zaczęły się pierwsze cięcia, bóle a czego, bo osoba ...
ROZDZIAŁ 4/11 *** „Król bezgranicznie kochał swą małżonkę, królową, a ona całym sercem kochała jego. Coś takiego musiało się skończyć nieszczęściem” Andrzej ...
Normalna sala o wymiarach pięć na pięć metrów. Stół, dwa krzesła, lustro na ścianie, okien brak, drzwi… Atmosfera ciszy, spokoju, idealne warunki do kontemplacji ...
Dźwięk tłuczonego szkła rozległ się po całym mieszkaniu. - Kamil, wszystko w porządku? Cisza. Zaniepokojona weszłam do kuchni. Na podłodze leżał i zwijał się z bólu ...
- Mówisz na poważnie? - zaśmiałam się ironicznie. - Dean... - zwrócił się w stronę kolegi, który wyciągnął z plecaka pudełko. - Otwórz - nowy kolega uśmiechnął ...
Ej, czekaj, czekaj! Myślę, że powinnaś usiąść. Najlepiej wygodnie. Normalna akcja, że chcę Ci zająć chwilę. Aaaa, nie przedstawiłem się. Kuba jestem. Pewnie Barbie ...
Zaczyna się drugi weekend w Maju.! Jestem bardzo zadowolona z tego powodu. Dlaczego? Cóż jak ma się 17 lat cały czas ta sama nudna rutyna, czyli dom, szkoła, dom i tak ...
Do domu wróciłam późno, dziadkowie od dawna już spali, więc starałam się zachowywać bezszelestnie. Rano będę musiała im się wytłumaczyć. Mam nadzieję, że nie ...
Hej To moje pierwsze opowiadanie więc proszę mimo wszystko o szczere opinie. Bohaterowie: -Martyna :17-sto letnia dziewczyna, 165 cm wzrostu długie blond włosy, niebieskie ...