Miłosne - str 96

  • Romans, zdrada cz.4

    Wsiadłam do samochodu i pojechałam na jakieś zakupy.Gdy wychodziłam ze sklepu natknęłam się na mojego tatę -O cześć Paulinko -Cześć tato -Co tam u ciebie ...

  • Amadeusz 5

    Dziesięć tysięcy złotych. Półroczne wynagrodzenie stażysty, miesięczne wynagrodzenie lekarza, trzymiesięczne wynagrodzenie ciężko pracującej pielęgniarki. Dokładnie ...

  • Z życia siatkarki cz.7

    Dwa dni szybko zleciały i w środę o 5 rano przyszłam na zbiórkę. - Heeeeeeej - przywitałam się z przyjaciółmi ziewając- oj przepraszam - zakryłam usta ręką - Nic ...

  • Zakład.Cz.6

    Wracaliśmy do domu w ciszy. Już od samego rana postanowiliśmy, że wrócimy. Nie wiem, czy za sprawą poprzedniej wspólnie spędzonej nocy? czy po prostu wolał odwieźć ...

  • Z życia siatkarki cz.17

    Długo nie mogłam usnąć, myślałam o Miku i czemu nie chce ze mną zagrać. W końcu o jakieś 1 usnęłam, ale ja się dowiem co się stało. TAK ! Aleksandra Mood się nie ...

  • Bez wstydu cz.2

    Wzięłam jedną do ręki wystawiłam nadgarstek i spojrzałam w lustro.Brudna dziewczyna nie mam już siły wzięłam ją i zamachnęłam z siłą serce mi krwawiło nie ...

  • On-Chłopak ze snu cz.12

    Spojrzałam na Maxa czując jak gulka w gardle powiększa się i dusi mnie.Nie wiem czemu, ale miałam jakieś złe przeczucia.Wzrok Maxa powędrował w drugą stronę, a ja ...

  • Moja miłość (dni następne cz.18)

    Ja już nic nie wiem!! ja już nic nie rozumiem!! Ja już w tym wszystkim się gubie!! o co tu chodzi?! Raz się urzala nad sobą i nad tym co zrobił, a raz zachowuje się jak ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 66

    Przez szparę w niedomkniętych drzwiach widać było szpitalne łóżko, na którym leżała Nikola. Jej klatka piersiowa rytmicznie unosiła się i opadała, a obok niej ...

  • Od Nowa 2 cz.15

    Sobota 19 Stycznia 2013 -Porozmawiamy o Mateuszu? - to słowo przyprawia mnie o dreszcze. -Jesteś moją psycholożką czy terapeutką od uzależnienia? -Jestem tym i tym. Chce Ci ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.2

    Jak w takiej sytuacji można się podniecić, no jak? A jak można się nie podniecić, gdy stoi nad tobą seksowny mężczyzna, zmysłowo mruczący do ucha? Strach, który ...

  • For you here and now:Only him cz.3

    Następnego dnia w piątek, postanowiłam wyjść dalej zwiedzać Londyn. Jest tyle miejsc do zobaczenia. Na dworze było bardzo ciepło, więc założyłam na siebie luźną ...

  • For you here and now:Only him cz.5

    Właśnie leżałam, gdy Dorian wrócił do domu. Pamiętam jak wcześniej po moim pójściu na gore, wyszedł trzaskając drzwiami. Leżałam i pisałam z Mateuszem. Pisał, że ...