Miłosne - str 93

  • Od porwania do zakochania cz.9

    Usłyszałam krzyki od razu wiedziałam, że to Przemek, nie wiedziałam co robic, bałam się szybko wsunęła pod łóżko wszystkie moje rzeczy które leżały na ziemi a sama ...

  • MOJE NOWE ŻYCIE - 8 ostatni

    ROZDZIAŁ 8 Po jednodniowej wizycie u rodziców Pauliny wrócili do Poznania, bo pomimo chęci Marek nie mógł sobie teraz pozwolić na dłuższy urlop, a Paulina nie chciała ...

  • Too Dark Outside cz. 10

    Poprawiona część.. Mam nadzieję, że i Tobie Panno Ambitna się spodoba, bo w tym momencie nawet Ja nie mam nic do zarzucenia tej części, oczywiście poza nudzącą ...

  • Nigdy nie mów nigdy cz.2

    Mam nadzieje, że będzie się podobać bo ciężko mi było to napisać pomysłów pełno ale gorzej to ładnie napisać. MA ZDJĘCIU KUBA -główny bohater ------------ On ...

  • Nosić swoją skórę cz. II

    Są w życiu momenty, które zmieniają jego bieg na zawsze. Po nich nic już nie będzie takie samo. Bóg czuwa nad nami, daje nam duży kredyt zaufania, prowadzi. Ale to my ...

  • Emigrantki 33

    Remigiusz siedział zamyślony na ławce, obserwując, jak dwaj jego koledzy rzucają piłkę do kosza. Ich skuteczność pozostawiała wiele do życzenia, ale była to jedyna ...

  • Nadzieja umiera ostatnia cz. 4

    Wtedy mój wzrok padł na podpis pod owym zdjęciem: „Szczęśliwa para, tuż po zaręczynach. Czy uda im się zbudować taką rodzinę, o jakiej zawsze marzyli? Tego dowiemy ...

  • Sponsor 19

    Nie zdążyłam się obejrzeć, kiedy dostrzegłam, jak Wojtek wyskakuje zza moich pleców i rzuca się na Konrada. Zaskoczył go. Jestem pewna, że inaczej nie byłby w stanie go ...

  • Moja miłość (dni następne cz.16)

    Głowa mnie bolała jak diabli. Sama nie wiedziałam co się dzieje. Patrzyłam, lecz moje oczy widziały tylko mgłe i ciemność. Nie mogłam krzyczeć. Byłam związana i ...

  • "Boję się ... kiedy to zrozumiesz? " Cz.31

    ,,Darzyła go całym sercem, oddała też całą siebie. Myślała, ze będzie pięknie, że będzie jak w siódmym niebie. On jej szeptał czułe słowa, delikatnie całował ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.17

    Nie wiem sama czy powinnam się przejmować, sama chciałam wiedzieć czy ich coś łączyło. W końcu nie jesteśmy już razem, to tylko sentyment i chęć postawienia kropki ...

  • On-Chłopak ze snu cz.15

    Gnałam jak tylko mogłam, by się nie spóźnić.Nie wybaczyłabym sobie, gdyby wyjechał. Co mu znowu strzeliło do łba? dlaczego chce to zrobić? Czy on miał coś wspólnego ...

  • Szkoła, wycieczki, nieporozumienia cz.2

    Nastąpił w końcu ten dzień, najbardziej znienawidzony przez każdego ucznia- 1 września. Kolejny rok szkolny będzie leciał, a Daria coraz bardziej będzie popadała w ...

  • Drogi pamiętniku, cz.1

    Drogi pamiętniku, poznałam dzisiaj chłopaka, przez moją najlepszą przyjaciółkę, Dominikę. Pomagałam jej z przeprowadzką i właśnie tam go poznałam, Michała. Jest jej ...