Miłosne - str 94

  • Dobrze być niezdarą ?!

    Witam ! ;P To moje pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość. Życzę miłego czytania. Weronika- lat 17, brunetka z kreconymi długimi włosami, oczy niebieskie ...

  • For you here and now:Only him cz.16

    -Mówię poważnie. Następnym razem nie wrócę - dalej staliśmy w kuchni wtuleni w siebie. -Wiem. - co jest ze mną nie tak ? Dlaczego mu to wybaczyłam? Nie rozumiem siebie ...

  • Znaleźć szczęście cz 39

    Z jego twarzy nie potrafiłam niczego wyczytać. Nadal się bałam że powie że nie ma to sensu i tym podobne rzeczy. Ale to co powiedział mnie zaskoczyło. Uśmiechnął się ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.3

    W poniedziałek szłam na przystanek na wpół przytomna po zarwanej nocce, ale obkuta na blachę. Czekając na tramwaj poczułam wibracje telefonu w kieszeni, niechętnie ...

  • Inny maj, cz. 2

    Bunt Moja komórka rozdzwoniła się w najmniej oczekiwanym momencie, więc nie spojrzałam na wyświetlacz, żeby zobaczyć, kto dzwoni. - Cześć, przyjedź dzisiaj – ...

  • For you here and now: Forgive me cz.7

    Wiecie jak trudno było czekać do soboty ? Powiem wam. Bardzo trudno. Przez te dwa dni , siedziałem w domu. Pracowałem i sie kurwa katowałem myślami, czemu nie mogła w ...

  • Pokuta 7.

    Nigdy nie byłem przekonany, kiedy słyszałem, że brak seksu szkodzi. Zawsze wydawało mi się, że takie opinie czy artykuły służą tylko zachęcaniu do współżycia i ...

  • Księżniczka....cz.3

    Byłam zła. Nawet bardzo. Przecież znamy się od dobrych 20 minut, a On co?... Wyrwałam się z jego objęć i… jakby to delikatnie ująć…. Zdzieliłam go z liścia. Po ...

  • Od nienawiści do miłości. cz. 3

    -Masz brata? -A czy to istotne? Wziełam pistolet z szawki podałam mu do ręki -zrub to! Zabij mnie! -Przestań. Odłożył broń a ja wyczeszczyłam na ng. Oczy. -Przecierz ...

  • Po prostu miłość. (cz. VIII ostatnia)

    Rano gdy się obudziła w jej pokoju siedział Rafał. Zdziwiła się. Nic nie mówił, że przyjdzie. Wstała i podeszła do niego. -Stało się coś? -Wiem gdzie byłaś wczoraj ...

  • Miłość w klasie obok. cz2

    Nadal w to nie wierzę, chociaż co to takiego my tylko zamieniliśmy 2 zdania? No ale to już coś, zauważył mnie, wie o moim istnieniu i to się liczy. Ahh jaki on jest ...

  • "Czy warto...?"

    Byliśmy ze sobą od pół roku, ja bardzo Ją kochałem byłem też pewien jej uczuć. Pewnego dnia, a dokładniej w Boże narodzenie pokłóciliśmy się dość mocno ...

  • Od porwania do zakochania cz.21

    "Chodź ucieknijmy stąd, nikt nie będzie mówił nam co dla nas jest najlepsze" Szykowałam się w pośpiechu, słyszałam jak Tom trąbi więc wiedziałam, że mój ...

  • Spodziewaj się niespodziewanego cz.15

    Chwilę zajęło mi dojście do siebie i powrócenie do normalnego trybu myślenia. Pomachałam dłońmi przed swoimi oczyma, zapobiegając kolejnym łzom. Podniosłam wzrok na ...