Miłosne - str 92

  • Pani K. i Pan P. "okno"

    Pani K. jest, a raczej była, grzeczną i dość zamkniętą w sobie osobą, do czasu kiedy poznała Pana P. Ich relacja rozwijała się latami. Wiele wspólnych spotkań, które ...

  • Życie do góry nogami - cz.1

    Wstałem rano, był to dla mnie dzień jak co dzień, znów ta cholerna monotonia, wstać, iść do szkoły, wrócić, wyjść z kolegami, spać. I tak cykl powtarzał się w ...

  • For you here and now: Stay cz.12

    Martyna. Dzisiaj miałam sie spotkać z Mateuszem. Nie wiem po co. Napisał do mnie a ja odpisalamm , że możemy sie spotkać w restauracji. Nie wiem co powie na to Dorian bo mu ...

  • Od porwania do zakochania cz.22

    "Chcę być tą jedną jedyną. Twoją wybranką, bez której nie potrafisz żyć, od której rano odrywasz się niechętnie, a wieczorem pędzisz do niej jak na skrzydłach ...

  • Słodka Złośnica 16

    Po miesiącu nie czułam już tęsknoty za Alexem dzięki Martinowi, który zajmował mi cały czas wolny. Bardzo się do niego zblizylam. Jest cudownym facetem i najlepszym ...

  • On-Chłopak ze snu cz.13

    Nie idź! Nie idź! Podpowiadał mi wewnętrzny głos.Coś w środku odradzało mi spotkanie z tym chłopakiem, zupełnie tak, jakbym miała zobaczyć tam co dziwnego.Zawahałam ...

  • For you here and now: Forgive me cz.13

    Martyna. - O czym z nimi rozmawiałeś? - zapytałam, gdy wracaliśmy do domu. - O niczym w sumie. _ nie wierzę mu ani trochę. - A wy ?- zapytałam rodziców. -O niczym tak ...

  • Historia Aśki 11

    Impreza była mega zakrapiana alkoholem. Ocknęłam się dopiero jak Kamila zaczęła krzątać się po domu. Wstałam z wielkim kacem i bólem głowy. Nieprzytomnym krokiem ...

  • Stancja

    To pierwsze opowiadanie więc proszę o wyrozumiałość. Z góry przepraszam za błędy. Mam na imię Natalia i mam 17 lat. Miałam problemy w klasie pierwszej liceum i nie ...

  • Jak w raju.

    Drogi Czytelniku! Tekst jest luźną kontynuacją opowiadania „Różowe okulary”, które znajdziesz na moim profilu, jednak możesz bez przeszkód czytać go osobno. Ma to ...

  • Chyba tak, ale się boję ... cz.13

    Minęło dwa miesiące, zaczęłam studia o kierunku Administracji – nie wiem czy to przyszłościowy kierunek, lecz miałam nadzieję, że znajdę po nim pracę. Wszystko ...

  • Życie do góry nogami - cz.32

    Odebrałem i usłyszałem w słuchawce głos mojej mamy: - Cześć synku, jak tam? – zapytała. - A w porządku, daję radę – powiedziałem. Pewnie dzwoni żeby powiedzieć ...

  • Tęsknie za Tobą cz.3

    Oto Paweł Leżałam na łóżku, wciąż rozmyślając o naszym pocałunku i jego ostatnich słowach. Czułam w głowie mętlik i nie wiedziałam co mam teraz ze sobą ...

  • Jest-Takie-Miejsce 67

    To pierwsza taka sytuacja i absolutna nowość dla naszej dwójki. Idziemy sobie za rękę. Ani trochę nie obchodzi mnie, czy ktoś nas zobaczy. Czuję się przy nim tak, jak ...